Kjører i gang en ny skravletråd eg
så kan vi starte med å bli kjent med hverandre
En del av oss har jo vært med før og mangen nye
dette kommer til å bli kjempe kjekt 
En del av oss har jo vært med før og mangen nye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det lov og anbefale og bruke målebånd under konkurransen? For det gir litt mer billedlig resultat enn faktisk vekttap. Eller?
Er det lov og anbefale og bruke målebånd under konkurransen? For det gir litt mer billedlig resultat enn faktisk vekttap. Eller?
Hei alle sammen! Kjekt å se nye som hiver seg medetter jeg røyk ut av forrige krig har alt gått skeis, og jeg er nå større enn jeg noensinne har vært
![]()
VELDIG (!!!) klar!Så kjipt :/ Aldri noen god følelse... Klar for en ny runde nå da?![]()
Det er ikke dumt nei. Jeg opplevde å gå opp 2 kg en gang men likevel miste flere cm rundt mage, rompe og lårEr det lov og anbefale og bruke målebånd under konkurransen? For det gir litt mer billedlig resultat enn faktisk vekttap. Eller?
VELDIG (!!!) klar!vi holder en slankekrig inne på terminforumet også nå, men der er det ingen som ryker ut heldigvis
men den som går ned mest frem til sommeren (prosentvis) får en liten premie tilsendt. Så da har jeg motivasjon uansett om jeg ryker i fra denne
er helt nødt å ta tak i det nå, vil ikke ende opp med livsstilssykdommer.
Jeg også, pga arv. Altså fordi min mor har diabetes. Og jeg har lagt rett under grensen for svangerskapsdiabetes begge gangene jeg har fått barn.Så herlig at terminforumet også jobber mot samme målKjekt å ha noe å falle tilbake på hvis det ikke går her
Ser den... Her er jeg i risikogruppe for diabetes... :/
Ja, er vel strengt tatt det jeg også, diabetes både på farssiden og morssiden. Hadde også glukoseintoleranse under svangerskapet og måtte drive å måle blodsukker og passe sukkerinntaket. Så jeg burde virkelig gå ned i vekt.Så herlig at terminforumet også jobber mot samme målKjekt å ha noe å falle tilbake på hvis det ikke går her
Ser den... Her er jeg i risikogruppe for diabetes... :/
Forrige krig varte ca 12 uker mener jeg.Hvor lenge varer det egentlig?. En mnd?