★☆★Felles skravletråd★☆★

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Kjører i gang en ny skravletråd eg :) så kan vi starte med å bli kjent med hverandre :)

En del av oss har jo vært med før og mangen nye :) dette kommer til å bli kjempe kjekt :)
 
Ja dette blir spennende og ekstra motivasjon gjør ingenting:D Min første gang dette :)
 
Kan starte med å si litt om meg :)

Eg er 27 år og har to gutter. en på 19 mnd og en på snart 4. Er aleine mamma med 100% samvær, så ikke alltid like lett å få kabalen til å gå opp, men alt går på et vis :p

Jobber som regnskapsfører i Bergen, men bor et stykke uttafor :)
 
Hyggelig! Jeg er også 27 år. Og alenemor til en gutt på 5.5 mnd. Har bachelor i internasjonale studier, jobber som kundekonsulent. La på meg nærmere 40 kg i svangerskapet
Har nå ca 10 igjen jeg vil bli kvitt :)
 
Hei hei alle sammen :) Jeg er 26 år, har en sønn på 1.5 år :) Jobber som vernepleier i bolig for psykisk utviklingshemmede :) Jojo-slanker som vet hva som må til, men som må ha noen andre å svare til og ikke bare meg selv :p
 
Jeg er 24 og er samboer til en flott mann med en felles datter på 4,5 år :) Jobber som helsefagarbeider men videre studerer til psykiatri :)

Har gått ned 26 kg og vil ned 10 til innen den 10 April før jeg håper å entre bikini fitness scenen til høsten eller våren 2016 :D
 
Jeg er ny på dette, men gammel bruker på BV. Bare aldri reelt slanket meg før, og har egentlig hovedfokus på livsstil, ikek vekt denne gangen også, men er mer for gøy, så ser vi. Jeg ryker sikkert fort ut.

Jeg er 35 år, gift og vi har to barn, prøver på en tredje. Lykkes vi ryker jeg definitivt ut, men vi har prøvd lenge og det er slett ikke sikkert at det lykkes med det første. Dog, vi forsøker jo med hormonell behandling, så vi håper absolutt. Og hvordan det virker på vekta kan jo muligens være utfordrende, vi får se.
 
Hei alle :)
Jeg er 27 og har ingen barn, men er prøver. Jobber i forsvaret og har alle mulige slags tilgjengelige treningsforaer, men etter en noe alvorlig skade så har jeg ikke mulighet til og trene som alle andre. Så da blir kroppen luguber gitt ;)
Har slitt veldig med og komme i gang med riktig trening, og ikke minst få en rutine på det. Så jeg håper dette blir en boost! Jeg har trua! Målet mitt er og gå ned minimum 10 fettkilo og legge på meg i muskelkilo!
Har aldri vært med på det her før, men jeg er klar for og jobbe med det laget jeg kommer på for at vi skal komme oss best mulig ut av det. Syns det her er et fantastisk tiltak!
 
Er det lov og anbefale og bruke målebånd under konkurransen? For det gir litt mer billedlig resultat enn faktisk vekttap. Eller?
 
Er det lov og anbefale og bruke målebånd under konkurransen? For det gir litt mer billedlig resultat enn faktisk vekttap. Eller?

Det kan kanskje være en ide, for min del er det absolutt et mål med færre cm rundt livet, mer enn vekta i seg selv. Det handler litt om bl.a diabetesrisiko, selv om jeg ikke er i faresonestørrelse, så er jeg i arvelig faresone pr default, og jeg HAR definitivt mer rundt livet nå enn for noen år siden, og det er ikke noe kjekt, og det jeg altså har tenkt å ta grep om.
 
Er det lov og anbefale og bruke målebånd under konkurransen? For det gir litt mer billedlig resultat enn faktisk vekttap. Eller?

Sist jeg gikk ned en del i vekt så jeg en helt enorm forskjell i cm :) Gikk ned opptil 3-4 cm i uka flere steder på kroppen :D Så måle seg synes jeg absolutt er en god tilleggsgreie :D
 
Hei alle sammen! Kjekt å se nye som hiver seg med :) etter jeg røyk ut av forrige krig har alt gått skeis, og jeg er nå større enn jeg noensinne har vært :(
 
Hei alle sammen! Kjekt å se nye som hiver seg med :) etter jeg røyk ut av forrige krig har alt gått skeis, og jeg er nå større enn jeg noensinne har vært :(

Så kjipt :/ Aldri noen god følelse... Klar for en ny runde nå da? :)
 
Så kjipt :/ Aldri noen god følelse... Klar for en ny runde nå da? :)
VELDIG (!!!) klar! :D vi holder en slankekrig inne på terminforumet også nå, men der er det ingen som ryker ut heldigvis ;) men den som går ned mest frem til sommeren (prosentvis) får en liten premie tilsendt. Så da har jeg motivasjon uansett om jeg ryker i fra denne :) er helt nødt å ta tak i det nå, vil ikke ende opp med livsstilssykdommer.
 
Er det lov og anbefale og bruke målebånd under konkurransen? For det gir litt mer billedlig resultat enn faktisk vekttap. Eller?
Det er ikke dumt nei. Jeg opplevde å gå opp 2 kg en gang men likevel miste flere cm rundt mage, rompe og lår :) Og det ee jo fordi muskler veier mer enn fett :)
 
VELDIG (!!!) klar! :D vi holder en slankekrig inne på terminforumet også nå, men der er det ingen som ryker ut heldigvis ;) men den som går ned mest frem til sommeren (prosentvis) får en liten premie tilsendt. Så da har jeg motivasjon uansett om jeg ryker i fra denne :) er helt nødt å ta tak i det nå, vil ikke ende opp med livsstilssykdommer.

Så herlig at terminforumet også jobber mot samme mål :D Kjekt å ha noe å falle tilbake på hvis det ikke går her :) Ser den... Her er jeg i risikogruppe for diabetes... :/
 
Så herlig at terminforumet også jobber mot samme mål :D Kjekt å ha noe å falle tilbake på hvis det ikke går her :) Ser den... Her er jeg i risikogruppe for diabetes... :/
Jeg også, pga arv. Altså fordi min mor har diabetes. Og jeg har lagt rett under grensen for svangerskapsdiabetes begge gangene jeg har fått barn.

Det er derfor jeg vil ha vekk noen cm rundt magen
 
Så herlig at terminforumet også jobber mot samme mål :D Kjekt å ha noe å falle tilbake på hvis det ikke går her :) Ser den... Her er jeg i risikogruppe for diabetes... :/
Ja, er vel strengt tatt det jeg også, diabetes både på farssiden og morssiden. Hadde også glukoseintoleranse under svangerskapet og måtte drive å måle blodsukker og passe sukkerinntaket. Så jeg burde virkelig gå ned i vekt.
 
Back
Topp