★☆★Felles skravletråd★☆★

Har lagt min elsk på vann med sitron oppi! Altså ekte sitron, ikke de ferdigpressede dråpene. Ordner et glass med iskaldt vann, skviser en tynn skive sitron oppi og har en oppi til pynt bare fordi det ser så innbydende ut, gjerne også med isbiter :D Også er det samtidig godt for stemmen (sies det) :)
 
Ettersom vann er det eneste jeg kan drikke, blir det fort nærmere 3 liter om dagen for megfor tiden :eek::eek::eek:

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Ettersom vann er det eneste jeg kan drikke, blir det fort nærmere 3 liter om dagen for megfor tiden :eek::eek::eek:

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
Woooow!!!! Sånn til vanlig så trenger jeg ikke drikke mer enn 2-3dl væske ila en dag, så når jeg drakk 1l var jo det kjempebra syns jeg.
 
Har lagt min elsk på vann med sitron oppi! Altså ekte sitron, ikke de ferdigpressede dråpene. Ordner et glass med iskaldt vann, skviser en tynn skive sitron oppi og har en oppi til pynt bare fordi det ser så innbydende ut, gjerne også med isbiter :D Også er det samtidig godt for stemmen (sies det) :)
Det skal prøves:D
 
Drikker for det meste vann jeg og (+en kaffekopp på morran...)
Jeg syns det er lettest og drikke vann når den ikke er iskald jeg, så jeg fyller flaska kvelden før :D Da er det super lett og få ned! Ja, jeg er rar :D
Og flaske med stor tut er et must!
 
Drikker for det meste vann jeg og (+en kaffekopp på morran...)
Jeg syns det er lettest og drikke vann når den ikke er iskald jeg, så jeg fyller flaska kvelden før :D Da er det super lett og få ned! Ja, jeg er rar :D
Og flaske med stor tut er et must!
Jeg drikker også helst vann som ikke er iskaldt. ?:p:p:p:p

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app
 
Eg drikker bare vann så vi må gå å hente langs veien i millitærhengere :p
 
hæ..?

★☆★duppedingsen★☆★

Vatnet i springen e farlige bakterier i :p så vi må gå å hente vann i dunker og flasker. Det må vi bruke til vasking av mat, all matlaging og drikke :/ forferdelig tungvindt.
 
Oi såpass!! :eek: Det er vel bare midlertidig?
Du får i det minste litt gratis trim da;):D Er det langt unna?

Har vel vært sånn i et halvt år no og tror det blir ei stund til. Tror de måtte ha nytt renseanlegg som de ikke har penger til :p

Det ligger heldigvis bare litt bortforbi meg. Men andre i kommunen har jo litt lengre vei.
 
Back
Topp