Vi har det rundt 2 ganger i uka. Her påvirker hormonene sexlysten min veldig positivt fortsatt, tross kynnere og bekkenløsning, så for vår del går det faktisk relativt problemfritt. Men jeg er ikke så fleksibel pga bekken og diverse da, så han må stort sett gjøre mesteparten av jobben :hilarious:
 
Har det kanskje en gang annenhver uke Har NULL overskudd generelt og påfølgende da veldig lite lyst. Virker som at samboer tar det fint. Maser aldri
 
Har stoppet ganske godt opp. Men sost vi hadde det sø hadde jeg kynner hele natta så han tårer ikke å foreslå det en gang. Men plager ingen av oss for mye annet vi kan gjøre en selve akten.
 
Vi har det nå etter uke 23. Men fra uke 18-23 hadde vi ikke det pga anbefaling fra legen. Men hos meg er lysten mye mindre. Mye pga jeg er svært hormonell dette svangerskapet så opplever mye mer tilfredsstillelse av fysisk nærhet (kos).
 
Ikke hatt på flere måneder pg blir nok neppe før etter fødsel heller :)
 
Penetrerende sex har stoppet opp pga redsel for at noe skal skje, sambo klarer rett og slett ikke. Jeg har litt ekstrem sexlyst nå, så vi prøver å ha sex på andre måter. De siste ukene har han vært slått ut etter en operasjon, men håper vi er igang igjen snart ;) Jeg savner sex no sinnsykt :wideyed::rolleyes:
 
Her går det veldig greit men lysten min er nok hakket større enn før mannen e liiiitt skeptisk og redd for den voksende magen men vi klarer oss enn så lenge helt fint.
 
Graviditeten har egentlig ikke påvirket frekvensen noe, her er det logistikken (vi jobber omvendt av hverandre) som er det eneste problemet. Har stort sett sex når vi har muligheten til det.
 
Litt sjalu på dere som har fått økt sexlyst jeg :hilarious: Her er det så å si null interesse fra min side, føler meg svær og absolutt ikke fin og har null energi... :( Mannen maser heldigvis aldri, men jeg vet at han kunne tenkt seg litt mer. Har pleid å ha sex et par ganger i uka, men har blitt så sjeldent som en gang i måneden siden jeg ble gravid :( Stakkars mannen :wacky:
 
Litt sjalu på dere som har fått økt sexlyst jeg :hilarious: Her er det så å si null interesse fra min side, føler meg svær og absolutt ikke fin og har null energi... :( Mannen maser heldigvis aldri, men jeg vet at han kunne tenkt seg litt mer. Har pleid å ha sex et par ganger i uka, men har blitt så sjeldent som en gang i måneden siden jeg ble gravid :( Stakkars mannen :wacky:
Samme her…
 
Litt sjalu på dere som har fått økt sexlyst jeg :hilarious: Her er det så å si null interesse fra min side, føler meg svær og absolutt ikke fin og har null energi... :( Mannen maser heldigvis aldri, men jeg vet at han kunne tenkt seg litt mer. Har pleid å ha sex et par ganger i uka, men har blitt så sjeldent som en gang i måneden siden jeg ble gravid :( Stakkars mannen :wacky:
Nå har jeg da midlertidig gitt meg selv både sex- og onaninekt pga lavtliggende placenta og blødninger, så jeg skulle egentlig ønske jeg ikke hadde noe sexlyst heller :hilarious: Pappaen er vel nesten mer bekymret for arvingen enn meg, så var full forståelse, men jeg ber ham distrahere meg i tide og utide for ikke å bli sprø, da …:shy: Han tror nok jeg er sprø allerede.
 
Nå har jeg da midlertidig gitt meg selv både sex- og onaninekt pga lavtliggende placenta og blødninger, så jeg skulle egentlig ønske jeg ikke hadde noe sexlyst heller :hilarious: Pappaen er vel nesten mer bekymret for arvingen enn meg, så var full forståelse, men jeg ber ham distrahere meg i tide og utide for ikke å bli sprø, da …:shy: Han tror nok jeg er sprø allerede.
Hehe, nei ikke godt å ha det andre veien heller kan jeg tenke meg :hilarious:
 
Back
Topp