Matja
Betatt av forumet
Til infoKalnes er sykehuset i Østfold, ikke to forskjellige
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Til infoKalnes er sykehuset i Østfold, ikke to forskjellige
KK bergen. Den sto ikkje som et alternativ i undersøkelsen
Veldig spennende! Eg har termin 21 november, men eg trur kanskje dei flytter meg til rundt 27. Eg skal på OUL 23 juni, så då får me sjå ka som skjer. Har du vært på OUL?Det skal jeg også. Spennende! Jeg har termin i slutten av november. Hva med deg? Mvh Ann-M
Til info
Veldig spennende! Eg har termin 21 november, men eg trur kanskje dei flytter meg til rundt 27. Eg skal på OUL 23 juni, så då får me sjå ka som skjer. Har du vært på OUL?
Fant dei nåke eller var det dårlige bilder, at dei ikkje klarte å sjå skikkelig? Får du ny ul?Oi, da kan vi nok havne på Fødeavd samtidig. Jeg har termin 28.nov
Jeg har vært på OUL i dag, men fikk ikke bare gode svar, så nå er jeg litt engstelig. Tenkte å lage en egen tråd om det i tilfelle noen gmhar lignende erfaring. Lykke, lykke til på OUL dersom du ikke har vært der ennå
Skien?*oppdatert*
noen som mangler?
Sykehuset i Vestfold
Ååå, kult! 19.november du da?Sykehuset i Vestfold her også Når har du termin?
27. November Foreløpig, men mulig den endres etter UL til ukaÅåå, kult! 19.november du da?
spennende! Lykke til vet du kjønn enda? Her blir det gutt27. November Foreløpig, men mulig den endres etter UL til uka