• Sykehus lista •

Hvilket sykehus skal dere føde på?


  • Antall som har svart
    95
Det skal jeg også. Spennende! Jeg har termin i slutten av november. Hva med deg? Mvh Ann-M
Veldig spennende! Eg har termin 21 november, men eg trur kanskje dei flytter meg til rundt 27. Eg skal på OUL 23 juni, så då får me sjå ka som skjer. Har du vært på OUL?
 
Veldig spennende! Eg har termin 21 november, men eg trur kanskje dei flytter meg til rundt 27. Eg skal på OUL 23 juni, så då får me sjå ka som skjer. Har du vært på OUL?

Oi, da kan vi nok havne på Fødeavd samtidig. Jeg har termin 28.nov

Jeg har vært på OUL i dag, men fikk ikke bare gode svar, så nå er jeg litt engstelig. Tenkte å lage en egen tråd om det i tilfelle noen gmhar lignende erfaring. Lykke, lykke til på OUL dersom du ikke har vært der ennå❤️
 
Oi, da kan vi nok havne på Fødeavd samtidig. Jeg har termin 28.nov

Jeg har vært på OUL i dag, men fikk ikke bare gode svar, så nå er jeg litt engstelig. Tenkte å lage en egen tråd om det i tilfelle noen gmhar lignende erfaring. Lykke, lykke til på OUL dersom du ikke har vært der ennå❤️
Fant dei nåke eller var det dårlige bilder, at dei ikkje klarte å sjå skikkelig? Får du ny ul?

Det gjekk veldig fint med oss, men babyen var ikkje heilt samarbeidsvillig. Me blei flytta til 27 november så det er godt mulig me havner inne på føden samtidig! :Heartred
 
Back
Topp