???•?? Ordinær ultralyd ??•???

Oppdatert :)

mp86 skrev:
Jeg ble litt stresset siden flere jeg snakket med, som også er kortere på vei enn meg hadde fått ultralydinnkallelse for leeenge siden. Og siden jeg visste at legen min var på ferie i flere uker ifra nå så kunne jeg ikke dy meg og ringt sykehuset selv for å få time. Så nå har jeg også fått en ultralyddato og forholde meg til. skal den 16.09. Da er jeg bare 17 uker og noen få dager på vei. Kunne få litt senere men er jo så utolmodig og spent vettu;) Noen som har noen erfarigner med ultralyd i uke 17? ser man mye mindre da enn hva man ville gjort om man har ventet f.eks 2 uker til? jaja. blir utrolig spennende alikavel

Jeg hadde ordinær UL med min første 19+ uker på vei, men hadde også en UL da jeg var 17 uker på vei, og da kunne de fint se hvilket kjønn det var og de fikk målt det de trengte, så tror nok det skal gå helt fint. I "verste" fall så prøver de også får du beskjed om å komme tilbake, men det tviler jeg på :) Lykke til!

Vi har fått time 14.09 :)

Hei

Vi fikk henvisning i posten i dag!!! wooohoooo!!!
Så nå kan du sette meg opp på 30.sept  

Ultralyd 28. september :D :D :D JIPPI :D

Jeg fikk ny ordinær ul 15 september :)

Jeg var på ul i går(30.08), men jeg var ikke mere enn 16 uker på vei, så må dit en gang til :)

Var på sykehuset 24. august (17 uker) men hun synes det var litt tidlig pga tvillinger ville de ha meg tilbake 14. september:) Derfor er jeg ikke helt sikker på hva som er ordinær ul lenger :) 

Setter deg opp 14 september jeg, så vil andre kunne se at du skal ha en UL da om de er nysgjerrig ;)

3! Oktober...er nesten 21 uker da så syns det var dårlig gjort. Ringte og ville ha time før men var visst så stor pågang.....æsj.

22.09 Føles som en evighet :)

6. oktober på meg!!!

Back
Topp