?(•???•?)? lykke`s prøvedagbok ?(•???•?)?

lykke1988

Forelsket i forumet
Tenkte jeg skulle lage meg en dagbok jeg også:-)
er jo nye her, men kan jo fortelle litt om meg selv.
er 20år, kom til verden 25.02.88. bor i oslo sammen med min kjære, var har vært sammen i 1.5år nå.. jeg er egentlig fra vestfold så er litt rart å ha flyttet fra alt og alle der. savner spesielt søstern min og mamma og pappa og ikke minst bestemor<3 Jeg er så vanvittig glad i familien, uten dem hadde det jo ikke akkurat vært så veldig mye av meg. Jeg har en herlig nevø på 1år og7mnd, han er så herlig når han tusler rundt og roper på tante, han bor heldigvis hos min bror i oslo område så jeg har litt familie i nærheten:-)
uff, dette ble mye babling, så da stopper jeg opp der:-P
 
Velkommen inn til oss, og lykke til [:D] Håper dere slipper å være her inne så lenge [;)]
 
ORIGINAL: celeste

Velkommen inn til oss, og lykke til [:D] Håper dere slipper å være her inne så lenge [;)]


Takk for det[:D] Lykke til videre der også[:)]
 
Føyer meg i rekken, og ønsker dere velkommen hit!! :D Måtte tiden for dere bli KORT [:D]
 
ORIGINAL: vilhababy22

Føyer meg i rekken, og ønsker dere velkommen hit!! :D Måtte tiden for dere bli KORT [:D]


Takktakk[:D]
 
ORIGINAL: celeste

Velkommen inn til oss, og lykke til [:D] Håper dere slipper å være her inne så lenge [;)]

[:)]
 
burde vel egentlig komme meg i seng snart, må tidlig opp i morgen og sette opp hudpleiebenken og sånt til ei venninne av mamma kommer for å få en liten hudpleiebehandling og manikyr..
gleder meg til å jobbe litt med hudpleie igjen[:D]

savner samboern jeg, heldigvis bare 2netter til alene før han er tilbake igjen..
 
ORIGINAL: ceci85

ORIGINAL: celeste

Velkommen inn til oss, og lykke til [:D] Håper dere slipper å være her inne så lenge [;)]

[:)]


 
Har fått så utrolig vondt i ryggen:-( helt nede i korsryggen, er sånn at jeg lir kvalm når jeg går liksom. har også stikkinger i høyre eggstokk, og jeg vet at EL er i dag eller i morgen... kanskje det er derfor jeghar så vondt i ryggen? har vært sånn før rundt EL tider også..

Gleder meg til i morgen, da kommer sambo hjem
 
ORIGINAL: mammamilla

Titter innom dagboken din for å ønske deg en riktig god helg



Så koslig:-) Takk, god helg til deg også[:D]
 
Februar:

1.
Pappa Bursdag
2.
FP                         sambo på jobb
3.
FP EL ifølge BV       sambo på jobb
4.FP                          sambo på jobb
5.
FP                          sambo kommer hjem[:D]
6.
7.
Bake kake.   Jentekveld[:D]
8. Middag og kake hos moren til sambo
9.                                      Sambo på jobb
10.
Første dag i ny jobb,  Sambo kommer hjem[:D]
11.
12.
13.
Hjem til pappa[:)]
14. Middag hos søs[:)] Valentine`s day
15. Middag hos mamma[:D]
16.                        sambo jobb
17.
IKM[:@]            sambo jobb
18.                        
sambo jobb
19.                         sambo kommer hjem[:D]
20.
21.
Innflytningsfest
22.
23.                       
sambo jobb
24.                        
Sambo jobb
25. Min bursdag,21år  sambo jobb
26.                         sambo kommer hjem[:D]
27.
28.
 
uff jeg kjeder meg, har vondt i ryggen og burde egentlig brette klær, men sofaen og bv frister mest altså...
 
Hei! Dette er energiklumpen du skal få låne ham i idag slik at du får en fin start på uka!


Ha en så fin mandag som mulig!
 
Februar:

1.
Pappa Bursdag
2.
FP                         sambo på jobb
3.
FP EL ifølge BV       sambo på jobb
4.FP                          sambo på jobb
5.
FP                          sambo kommer hjem[:D]
6.
7.
Bake kake.   Jentekveld[:D]
8. Middag og kake hos moren til sambo
9.     Syyyyyk            Sambo på jobb
10.
Første dag i ny jobb,  Sambo kommer hjem[:D] syyyyyyk
11. syyyyyk jobb
12.
syyyyyk
13.
Jobbe
14. Middag hos Mamma med søs[:)] Valentine`s day
15. Middag hos Pappa[:D]
16.                       
17.
IKM[:@]            sambo jobb
18.                        
sambo jobb
19.                         sambo kommer hjem[:D]
20.
21.
Innflytningsfest
22.
23.                       
sambo jobb
24.                        
Sambo jobb
25. Min bursdag,21år  sambo jobb
26.                         sambo kommer hjem[:D]
27.
28.
 
Hmmm... hvor blir det av mensmurringer og mens vondt da tro? ikm skal jo liksom være i morgen, menjeg merker ikke en dritt og jeg merker alltid noe en uke i forveien ca... hmmm... men det kommer vel tenker jeg[8D] har ikke noen tro på å ha blitt gravid denne pp heller, det hadde vært litt for godt til å være sant....

Ellers så håper jeg min kjære bestemor har det bra der hun sitter mutters alene i leiligheten sin å tenker på at hun har kreft.. fikk vite det i går og jeg ble skikkelig lei meg, og hun så så stakkarslig[:(] ut stakar..

Og i dag er jeg sinna på sambo også, han ba meg ha middagen ferdig til 5for da kom han hjem og var sulten, 5over fem ringer han og sier ifra om at han er hos en kamerat og at de har bestilt pizza så jeg trengte ikke tenke på noe mat til han[:@] så da stod jeg her da med middagen ferdig, hadde til og med laget kjøttkaker fra bunn til han for det er noe av det beste han vet.. blir så sinna jeg...

det var dagens utblåsning[:D] nå føler jeg meg mye bedre[:D]
 
det håper jeg også[8D] men samtidig tør jeg ikke håpe på noenting:-P tanta kommer helt sikkert når jeg minst venter det, på jobb i morgen eller noe[:@]

Bestemor er ei sterk dame så hun klarer seg gjennom det her håper jeg, om hun ikke bare gir opp da?[&:]

Sambo er skikkelig dust i dag, og da mener jeg SKIKKELIG dust, han ringte og kjeftet på meg fordi jeg sendte han en mld når han var  på jobb for da måtte jeg skjønner at han ikke kunne sende meldinger så da var det ikke noe vits i å sende han mld heller[:@] men det er bare i dag han ikke har sendt noen meldinger mens han har vært der for å si det sånn, han pleier jo og bombe meg med meldinger. uff, blir frustrert jeg....
men han kunne sagt ifra før om middagen, dustegubbe.. når han kommer hjem skal han få lov til å vaske stekepanna og kjeler siden han ga f*** i middagen..[:D]
 
De gutta skjønner aldri slikt nei, og irriterende er det, men han vasket jammen meg stekepanner og det som var i går[8D] masserte meg en time og greier, litt dårlig samvittighet kanskje?

Men uff, i dag dro han til bergen så nå er deyt stusselig her gitt[:'(] har ikke engang fått besøh av TR, lurer på hvor hun blir av egentlig....
 
Back
Topp