Jeg er 37år og har fem barn med samme mann (18mnder-8år). Har blitt raskt gravid hver gang Nå er vi i PP7, så jeg tok en gynsjekk i går for å sjekke ståa. Gyn sa at jeg hadde litt store eggstokker, så jeg fikk beskjed om å ta en del blodprøver som nå er unnagjort. Han sa at dette kunne være en indikator på flere ting, fesk pcos, lavt stoffskifte og diabetes, eller det kan være ingenting. Jeg har lest litt om de forskjellige, men ingen av de passer meg i det hele tatt? Jeg har alltid hatt litt lange sykluser (32-38 dager), men testing/utflod/temping tilsier at eggløsning kommer hver måned selv om jeg har lange sykluser.
Noen andre med store eggstokker som fant ut av hva det gjalt? Evt noen med pcos eller lavt stoffskifte som ikke har noen symptomer og har blitt gravid lett og naturlig flere ganger?
Tar visst en stund før jeg får prøvesvar, så da blir man jo litt nysgjerrig imens
Noen andre med store eggstokker som fant ut av hva det gjalt? Evt noen med pcos eller lavt stoffskifte som ikke har noen symptomer og har blitt gravid lett og naturlig flere ganger?
Tar visst en stund før jeg får prøvesvar, så da blir man jo litt nysgjerrig imens
Last edited: