Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan anbefale serien scandal for dager med beina på bordetSånn akkurat nå sånn, så sitter jeg i sofaen med beina høyt, leter etter en god TV-serie og strikker litt på mitt store "hemmelige" prosjekt.
Hva gjør dere?![]()
Takk for tips! Skal sjekke den ut.Kan anbefale serien scandal for dager med beina på bordet
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Sånn akkurat nå sånn, så sitter jeg i sofaen med beina høyt, leter etter en god TV-serie og strikker litt på mitt store "hemmelige" prosjekt.
Hva gjør dere?![]()
Åååh, hørtes kjempegodt ut! Hadde bare energien til å gått ut vært der. Nyt været mens det enda er her!Sånn akkurat nå sånn, så ligger jeg på verandaen å soler megDigg me fredag å finvær!!
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Bare det å lese noe som hadde noe med mat å gjøre gjorde meg sulten.. Men kos dere kjempemasse!Jeg og jenta mi har akuratt kost oss med ostesmørbrødnå skal vi snart en tur ut å leke.
Bare det å lese noe som hadde noe med mat å gjøre gjorde meg sulten.. Men kos dere kjempemasse!![]()
http://www.apotek1.no/graviditet/graviditet-vanlige-sporsmaal her står det litt om det og andre spørsmål og svar.Akkurat nå er jeg på festival og lyver så det renner av meg for å forklare hvorfor jeg ikke drikker alkohol
Og forresten, nesespray - er det skikkelig ulurt å ta når man er gravid??? Det har jeg overhode ikke tenkt på :-o
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app