øyenbryn

Har mørke øyenbryn men tegner litt ekstra for håret er så mørkt, så for at det skal passe sammen så må jeg tegne litt!
Men synes også d er gøy for da kan jeg forme dem litt også når jeg tegner. Men har mellom "tykke" bryn, starter tykt, så blir det tynnere og tynnere!

Kjærer bryna, det er lettest å forme da, uten at bryna blir så fryktelig tynne! liker best fyldige bryn, men ikke pjuskette[;)]

ORIGINAL: *LiLLa*

ORIGINAL: Hyssamaia!

jeg nappet mine sommeren til 8kl[:D] og de vokser faen ikke ut igjen.. hehehe.. men jeg syntes de er greie da. så klager ikke..
hahaha,det samme her[:D]

hehe.. så jeg har hatt de samme øyenbrynene i 8 år nå[&:][8D][:D] skjønner ikke hva jeg har gjort, for de vokser ikke ut.. kunne ønske jeg hadde de litt tjukkere da.. men klager ikke[:)]

Jeg klarer ikke nappe selv,for hvert eneste hår gjør ekstremt VONDT[:@][:(]
Så jeg drar til en hudpleie salong ca en gang i mnd,og vokser de [;)] Det gjør vondt det også,men det går jo myyye fortere enn napping... jeg har veldig kraftige og mørke hår,så å farge de gjør jeg ikke.. Men jeg syns hvertfal det er mye bedre å vokse de èn gang (15min) i mnd, enn å nappe de hver dag..

Jeg vokser og farger øyenbryna hos hudpleie 1 gang i mnd og betaler 200kr.  Raskt og billig,syntes jeg[;)]

mine er så tynne:O
nappa for mye.
men nå kan jeg jo ikke la di vokse ut ijenn for da ser det jo helt kriise ut.
hva gjør jeg da?

ORIGINAL: maryjoleen

mine er så tynne:O
nappa for mye.
men nå kan jeg jo ikke la di vokse ut ijenn for da ser det jo helt kriise ut.
hva gjør jeg da?

Tror nok du bare må bite deg i det og la de vokse ut igjen... Når det var skikkelig in med tynne bryn nappet jeg mine også-etter en stund fant jeg ut at det ikke såg særlig pent ut lenger og sparte i flere mnd... Følte meg mildt sagt J*vlig, men tror det var fordijeg tenkte så mye på det [:)] Nå er de tykkere og det ser mye bedre ut. Øyenbrynene er jo rammen rundt selve øynene så da er det litt pent at det er litt der [:D] Eventuelt såkan du jo prøve sånn øyenbrynsgel som du fyller inn i brynene for å få de tykkere, men er vel penest med et naturlig resultat[:)]

napper de selv jeg[:)] Og jeg synnes formen er fin på de jeg da om jeg kan si så selv... hehe

napper di,men ikke for mye.liker at di er der[:D] før nappet jeg dem ikke i det hele tatt å var fornøyd med det også[:D]

ORIGINAL: maryjoleen

aah må vell bare la det vokse ut ijenn da:S
huuuuuuuff

Går så fint atte [;)]

man må lide for skjønnheten... og det koster å ta seg ut ;))

farger de ikke, ettersom jeg har svarte øyenbryn [;)]
napper de gjør jeg da [;)]

Back
Topp