øyekatarr

nancy drew

Forumet er livet
er det noen her inne som har opplevd at øyekatarren ikke gir seg enda man bahandler den med antibiotika? fikk fucithalmic av legen og har behandlet han 2 ganger om dagen siden søndag og han har enda endel gult puss og er rød på det hvite i øye... vasker øynene godt før jeg drypper... er litt rådløs nå

Er ikke to ganger om dagen litt lite da?[8|]

Sist gang jeg behandlet Aron skulle han ta hver 3. time de to første dagene. Så 6 ganger om dagen til alle symptomer var borte. SÅ to dager til morgen og kveld.

i følge legen var det 4 ganger den første dagen og så to ganger om dagen etter det... virker i 12 timer disse dråpene... vistnok

vi fikk en krem igår faktisk. Legen sa at kremen var mye mer effektiv enn dråpene. Står også i bruksanvisningen her.. Men det skulle jo hjulpet likevel. Vi fikk beskjed å ta kontakt igjen dersom det ikke var bedre etter 3 dager.

hva heter kremen dere fikk da? 

Hvis det er dråper kan du dryppe oftere enn 2 ganger daglig. Gjerne hver 3. time som RedElf skriver. Ring legen og be om salve istedenfor. Da kan du dryppe 2 ganger daglig.. Skal vel være bedring etter 3-4 dager tror jeg.. Har hatt noen runder med det der. God bedring til Tor Atle

Jeg behandler snuppa mi nå med øyedråper som heter kloramfenikol og hun skal ha 2 dråper 4- 5 ganger pr dag. Jeg begynte å behandle henne på tirsdag. Og hun er bedre nå[:)]

Hun fikk en slags tykk krem første gang hun hadde øyekatar og da skulle vi kun dryppe henne morning og kveld

Back
Topp