øyebetennelse

Me&my<3

Glad i forumet
Hvor lenge etter startet behandling har det forsvunnet hos deres barn?

Her har vi behandlet 4 dager, å ennå er det endel puss, men myyyye mindre, men det klør å svir veldig stakkar...:(

Er det vanlig?

1 øyebetennelsen i hus gitt,så har ikke peiling....
 
Ingen som har hatt barn med øyebetennelse??
 
dattern min fikk det her og da fikk vi en sånn gulaktig krem å smøre på, det ble noe bedre, men så blusset det liksom litt opp igjen. så jeg hadde nok smurt for dårlig.
men fikk dråper til minsten sånn i tilfelle og de brukte jeg også på vesla og da gikk det ganske fort over. men husker det var en uke med puss mens jeg smørte øynene.god bedring. man må jo være så uhyre renslig og nøye også.
 
Dersom det er bakteriell infeksjon, burde det være betraktlig bedre etter relativt kort tid. My guess er at enten så er det en virusinfeksjon, ellers er bakteriene resistente mot den typen øyedråper/salve. Du burde kanskje ta en telefon til legen?

Godt tips: skyll ofte med saltvann, og evt også legg over en klut med kamille-te. Det er uansett årsak bare positivt.
 
Takk for tips:)

Nå våknet hun helt hysterisk, bare grein å fikk ikke opp øya...:( er ikke puss der, men hun er rød i øya... Hun har dråper og salve.... Og vi vasker med saltvann....
 
Har hun vært plaget med øyebetennelse før?
Uansett ville jeg kontaktet lege. Her har det alltid blitt betraktelig bedre etter ca 1 døgn med behandling.
 
Back
Topp