østfoldjentene??

Dere får finne ut av det ;) jeg er ikke såå veldig kjent, og kommer med bil :)
Ingen av de stedene er vanskelig å finne :-P så det går nok fint :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Speilet i fredrikstad, som planlagt tidligere kanskje??
Eller torgkafeen/pizzanini i Sarp??
Hvertfall et sted vi kan sitre med barnevognene :p

ja og et sted vi kan sitte ute da ;) spiller ingen rolle hvor for meg :) vet ikke hvor speilet ligger hen, men det skal jeg vel klare finne i såfall ;)
hvis ikke så er det kanskje lettere og finne fram til pizzanini i sarp for de som hverken er kjent i fredrikstad eller sarp :) kunne vi møttes utenfor kino'n?? :D

ja og et sted vi kan sitte ute da ;) spiller ingen rolle hvor for meg :) vet ikke hvor speilet ligger hen, men det skal jeg vel klare finne i såfall ;)
hvis ikke så er det kanskje lettere og finne fram til pizzanini i sarp for de som hverken er kjent i fredrikstad eller sarp :) kunne vi møttes utenfor kino'n?? :D
Ja, Pizzanini er kanskje det letteste noen dager det passer for dere andre??

Kan vi ikke prøve på en av de dagene da?:) Er det bare oss 4 her inne på Aprilforumet som er fra Østfold forresten?
tror det er flere, men er noen som bare er på det forbudte stedet...

tirsdag og torsdag passer best for meg til uka. fredag må jeg ned og pynte og ordne i stand til selskap :-)

Ja det er det sikkert:) Jeg kjenner også to stk som fødte i april som ikke er her inne..

torsdag høres flott ut for meg!! :-)
klokka? :-P

rundt lunsjtider??? så kan de som er sultne eller bare har lyst på noe og tygge i kjøpe seg det :) kjenner jeg meg rett, så vil kanskje jeg spise noe :p he he...
hihi, ja jeg og :-P
skal vi si 12 kanskje?
tidlig nok til lunsj, opg seint nok til at jeg klarer å somle meg ut døra :-P

Back
Topp