Ingen av de stedene er vanskelig å finneDere får finne ut av detjeg er ikke såå veldig kjent, og kommer med bil
![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen av de stedene er vanskelig å finneDere får finne ut av detjeg er ikke såå veldig kjent, og kommer med bil
![]()
det er jeg og nemligJeg er med hvor som helst så å si når som helst![]()
ja og et sted vi kan sitte ute daSpeilet i fredrikstad, som planlagt tidligere kanskje??
Eller torgkafeen/pizzanini i Sarp??
Hvertfall et sted vi kan sitre med barnevognene
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ja, Pizzanini er kanskje det letteste noen dager det passer for dere andre??ja og et sted vi kan sitte ute daspiller ingen rolle hvor for meg
vet ikke hvor speilet ligger hen, men det skal jeg vel klare finne i såfall
hvis ikke så er det kanskje lettere og finne fram til pizzanini i sarp for de som hverken er kjent i fredrikstad eller sarpkunne vi møttes utenfor kino'n??
![]()
de dagene passer best for meg ogsåKan tirsdag, torsdag og fredag neste uke.
Kan vi ikke prøve på en av de dagene da?de dagene passer best for meg også![]()
tror det er flere, men er noen som bare er på det forbudte stedet...Kan vi ikke prøve på en av de dagene da?Er det bare oss 4 her inne på Aprilforumet som er fra Østfold forresten?
tror det er flere, men er noen som bare er på det forbudte stedet...
tirsdag og torsdag passer best for meg til uka. fredag må jeg ned og pynte og ordne i stand til selskap![]()
da får vi kanskje høre på det forbudte stedet også daJa det er det sikkertJeg kjenner også to stk som fødte i april som ikke er her inne..
rundt lunsjtider??? så kan de som er sultne eller bare har lyst på noe og tygge i kjøpe seg dettorsdag høres flott ut for meg!!
klokka?![]()
hihi, ja jeg ogrundt lunsjtider??? så kan de som er sultne eller bare har lyst på noe og tygge i kjøpe seg detkjenner jeg meg rett, så vil kanskje jeg spise noe
he he...
da sier vi dethihi, ja jeg og
skal vi si 12 kanskje?
tidlig nok til lunsj, opg seint nok til at jeg klarer å somle meg ut døra![]()
noen bilder skal vi vel få tilVi må få se bilder når dere har hatt treff![]()
Mina Alis 15.04.13 ❤Felix 28.08.08