Dina_ Elsker forumet 21 Mar 2007 #2 ORIGINAL: lekki ORIGINAL: tipp Hvordan går det med øssa og Frøya.Noen som vet? signerer[:)] Sign[:D]
M mysen76 Gift med forumet 21 Mar 2007 #4 Hei hei. Det går bra med Øssa.Jeg skal inn og besøke henne og Frøya i kveld. Tror kanskje hun kommer hjem i morgen (Øssa vil hjem nå).
Hei hei. Det går bra med Øssa.Jeg skal inn og besøke henne og Frøya i kveld. Tror kanskje hun kommer hjem i morgen (Øssa vil hjem nå).
Suverina Gift med forumet 21 Mar 2007 #6 ORIGINAL: lekki du må hilse masse fra oss her inne[:D][:D]gleder oss til å se Frøya Signerer... [:)]
_cecilie_ Forelsket i forumet 21 Mar 2007 #8 ORIGINAL: Mirage ORIGINAL: lekki du må hilse masse fra oss her inne[:D][:D]gleder oss til å se Frøya signerer den jeg og [:)] signerer den jeg og!!!! [:D][:D][:D]
ORIGINAL: Mirage ORIGINAL: lekki du må hilse masse fra oss her inne[:D][:D]gleder oss til å se Frøya signerer den jeg og [:)] signerer den jeg og!!!! [:D][:D][:D]
~Milla~ Forumet er livet VIP 21 Mar 2007 #9 ORIGINAL: _cecilie_ ORIGINAL: Mirage ORIGINAL: lekki du må hilse masse fra oss her inne[:D][:D]gleder oss til å se Frøya signerer den jeg og [:)] signerer den jeg og!!!! [:D][:D][:D] Signerer jeg og[:D]
ORIGINAL: _cecilie_ ORIGINAL: Mirage ORIGINAL: lekki du må hilse masse fra oss her inne[:D][:D]gleder oss til å se Frøya signerer den jeg og [:)] signerer den jeg og!!!! [:D][:D][:D] Signerer jeg og[:D]
Smulan Forelsket i forumet 21 Mar 2007 #10 ORIGINAL: veslejinta ORIGINAL: _cecilie_ ORIGINAL: Mirage ORIGINAL: lekki du må hilse masse fra oss her inne[:D][:D]gleder oss til å se Frøya signerer den jeg og [:)] signerer den jeg og!!!! [:D][:D][:D] Signerer jeg og[:D] Jeg og!
ORIGINAL: veslejinta ORIGINAL: _cecilie_ ORIGINAL: Mirage ORIGINAL: lekki du må hilse masse fra oss her inne[:D][:D]gleder oss til å se Frøya signerer den jeg og [:)] signerer den jeg og!!!! [:D][:D][:D] Signerer jeg og[:D] Jeg og!