øresus

Vimsehøna

Blir kjent med forumet
Våknet med propp i øret i går morges, utover dagen utviklet det seg til susing og during i øret. Det er skikkelig ubehagelig, måtte ha musikk på øret for å få sove i går kveld. Tenkte at det helt sikkert ga seg i løpet av natta, men det var minst like ille da jeg våknet i dag tidlig [:'(]. Er litt tett i nesa også, kan det være derfor mon tro? Er litt bekymra for å få kronisk øresus, har hørt at det er en veldig plagsom lidelse. Noen som har noen erfaringer rundt dette? Bekymra...

har ikke noe erfaringer med det. Men den øresusen går nok over når du ikke er tett mer, men ta deg en tur til legen til uka å få sjekket med opp:) Vet at kronisk øresus og sånn kan komme fra hvis du har stått for nært en høytaler på konserter. masse god bedring til deg. 

Åhh... det er skikkelig irriterende å ha. Hadde det for par år siden, måtte også ha på musikk i ørene for å klare å sove. Det gikk over av seg selv. Varte par dager hvis jeg ikke husker feil..

Takk for svar Zid og Jordbærjente. Ble jo litt mindre bekymra nå som jeg leste at du også har hatt det Zid. Krysser fingrene for at det snart er borte. Har ikke vært på konsert siden mars, så kan ikke ha skadet hørselen heller. Skal til legen neste mandag (1. svangerskapskontroll - jippi!!), så hvis det ikke er borte da, får hun ta en kikk. Takk for omtanken jenter [:)]

Har lyst å si at det kommer helt sikkert av den tette nesen, men det tør jeg ikke, for jeg er ikke noe faglært[;)] Men jeg har stor tro på det iallefall[:)] Så det går helt sikkert over... Prøv deg med litt nesespray... For det er vel ikke farlig å bruke når man er gravid?

ORIGINAL: Julia09

Har lyst å si at det kommer helt sikkert av den tette nesen, men det tør jeg ikke, for jeg er ikke noe faglært[;)] Men jeg har stor tro på det iallefall[:)] Så det går helt sikkert over... Prøv deg med litt nesespray... For det er vel ikke farlig å bruke når man er gravid?

MAn skal helst ikke bruke nesesparay når man er gravid, kun saltvannsspray.
MAn har ofte tettere nese når man er gravid tror jeg.....noe med slimhinnene som påvirkes...

Har sånn saltvannsnesespray, så jeg skal prøve det. Takk for svar [:)]

ORIGINAL: knotiknoM

ORIGINAL: Julia09

MAn skal helst ikke bruke nesesparay når man er gravid, kun saltvannsspray.
MAn har ofte tettere nese når man er gravid tror jeg.....noe med slimhinnene som påvirkes...

Okei.. Fint å vite! [:D] Da skal du med andre ord glemme mitt "gode" råd[8D]

Back
Topp