søvnlø
Betatt av forumet
.. lita prinsesse ble så stor, at jeg falt til tårer i går da vi var på ul nr 3 å fikk vite at det ble nok en gutt. Mannen min ble helt fra seg og forsto ingenting. Han viste at jeg håpet på ei pie, men han trudde nok ikke at jeg kom til å bli så skuffet. Og for å være helt ærlig, så trudde ikke jeg det heller. Jeg skrek i 3 timer etterpå
Nå er det mye bedre, og jeg trøster meg med at han er frisk, og alt er som det skal være. Har heldigvis vert så heldig at jeg fikk ei pie for 3,5 år siden, og hun vil nå ha 4 brødre som kommer til å passe godt på henne.
Er jeg alene med denne følelsen???
Bare så det er sagt så er jeg super glad for at babyen er frisk. Og vet det skal ha lite betydning om det er jente el gutt. Men jeg kan ikke noe for det, jeg hadde lyst på ei pie til.
Men jeg vet at jeg kommer til å elske babyen her like mye...
Nå er det mye bedre, og jeg trøster meg med at han er frisk, og alt er som det skal være. Har heldigvis vert så heldig at jeg fikk ei pie for 3,5 år siden, og hun vil nå ha 4 brødre som kommer til å passe godt på henne.
Er jeg alene med denne følelsen???
Bare så det er sagt så er jeg super glad for at babyen er frisk. Og vet det skal ha lite betydning om det er jente el gutt. Men jeg kan ikke noe for det, jeg hadde lyst på ei pie til.
Men jeg vet at jeg kommer til å elske babyen her like mye...