ønskelistetråd

Vi vet ikke hva vi får, så farger er litt vanskelig! Meen vi ønsker oss... ALT hehe og vi mangler egentlig det meste! Her i huset er vi ikke veldig fan av disneyfigurer og ting med dødningehoder, ellers er man egentlig fritt til å finne på hva som helst! Kanskje ikke flere pysjamaser! :)

Mor liker alt med sukker i;)

dette var lurt[:)]

vi vet ikke kjønnet vi får på baby[:)] så da ønsker jeg meg noe med nøytrale farger viss det skal kjøpes tøy.[:)]
helse tepper har vi masse av så det trengs ikke,men ellers er alt hjertelig velkommen[:D]

Her kommer det to gutter og de syns det er kjempespennende uansett hva de får[:D][:D]

Blir glad for alt[:D]

men vist eg skal komme med noen ting så må det bli
-strømpebukse i str 56 ->
-leker
-sengkle til bade seng og vogn

tepper har eg som mange andre her mange av...

blir veldig glad for alt..
vi venter ei litta jente..men verken jeg eller samboer`n vil ha  no "rosa-bebis"
har jo selvfølgelig noe rosa da, men lilla og rødt synes vi er mye finere!

har litt av alt, men ikke mye av noe egenlig..
så alt motas med stor takk[:D]

Her kommer lillesøster i begynnelsen av mai.
Vi har egentlig det meste av praktiske ting, f.eks. tepper, håndklær, kluter.

Ønsker meg mest av alt hjemmestrikket babylue til jente og sokker [:)] Elsker strikk!
Ellers så er hemmelig venn fri til å velge helt selv, blir takknemlig for alt [:)]
[hr]
Kan jo si at jeg liker romantiske klær og 70-talls stil.
Vognpynt har vi ikke. Tja det var vel noe [:)]

Hmm... Ka e det ein baby trenge då??
- Smokk
-Smikke
-Ein sånn hatt som skjermer for sola kanskje, det blir vel sommer ein gang.
-Uro med musikk
-Body i størrelse 62

Vi venter forresten ei jente!

Viste ikke helt reglene så jeg melder meg ut.. :p

Vi har også det meste da, og ikke er vi helt sikkre på kjønnet.
Trenger ikke tepper, sengklær og slikt da.
Kanskje en snedig babyleke, ullbody str 68 og oppover.

Skal føre på om jeg kommer på noe lurt.

hei!

Jeg har egentlig alt (for mye)
Har jo barn fra før av, og siden dette er den siste prinsessen, har gubben tatt helt av.. hihi..

Elsker å bli overrasket, så overrask meg!

(venter som sagt en jente)

[:)]

Jeg digger overraskelser:) Vi veit ikke kjønnet så må nesten bli noe nøytralt da:) Blir glad uansett[:)][:)]
Kom på ett par ting vi trenger mer av.. Strømpebukser i str 50-56. Og sokker.. Og bodyer i str 50:)

Hmm...vi har ikke mye av noe egentlig så alt taes imot med stor takk [:)] men tror ikke vi har en eneste pysjamas enda, så det trenger vi faktisk. Bruk fantasien!

Det kunne forresten se ut som ei jente på UL, men jeg er ikke helt overbevist enda. Skal på ny UL 22. mars så da kan jeg oppdatere [;)]

Skulle det være noe til meg så er freias melkesjokolade med kvikk lunsj og havsalt desidert det beste de har kommet med på flere år [:D]

Blir glad for alt :)
Liker alt fra supersøte hello-kitty ting/klær til 70 talls stil :) Blir jente ja [:)]

dytt :)

dytt :)

Venter ei jente...
Blir glad for alt,men har lite sommertøy av type kjoler osv... har også lite tøy i 50 og 56[:D]

Vi får ei lita jente.. Har sett over ka vi trenge, og pysj har vi lite av.
Ellers blir vi glade for kosedyr og andre koslige ting[:)]

Vi blir glade for det meste[:D]
Men klær i str 62 og oppover har vi lite eller ingenting av!
Ellers mangler vi strømpebukser, myke leker, smekker...
Vi venter en gutt! Er glad i gris, ku, sau osv. Opprinnelig fra gård[;)] 

Lyst til å kjøpe noe til meg også, så er jeg veldig glad i sjokolade (Smash, pops, japp)

Back
Topp