"ønske terminen"

Dråpe

Elsker forumet
Hei og hopp!
Noen som har en ønskedag for fødselen? vet vi ikke har noen som helst kontroll over det, men jeg syns 6. Mai hadde vært fint, da regnes ho ikke som prematur og jeg kan være såppas oppegående at vogna må ut en tur 17 Mai![;)] 
Hvis ikke den går, så syns jeg 20.Mai må være en fin dato, det er mens terminen, og bursdagen til bestemoren min[:)]
Ellers er ho veldig vellkommen alle andre dager i Mai også!! (gjerne litt før terminen[;)])

Har egentlig ikke noen ønsketermin for gutten vår, men min lillesøster har et stort ønske om at han kommer på UL terminen.. 10. mai for da har nemlig den STORE helten hennes Bono bursdag.. Men for oss er det samme når han kommer... er velkommen uansett

Trym kommer når han kommer, men så noen nevnete i et annet innlegg den 4. (04.05.06) så det hadde jo kansje vært en grei dag [:D] Ellers så har jo broderen bestilt Trym til den 11. mai for det er hans bursdag... (kan og nevne at pappa har den 18.mai, den 20.mai er forlovelsesdatoen vår, og den 25.mai er bursdagen til den kommende oldefar, så der er mange datoer som kan få dobbel "betydning") Kan jo fint komme på termindato og syns eg, som er 10.mai. Har både menstermin og UL termin da, så hvis det blir fødsel og da, så får vi en "alle gode ting er tre" [:D]

jeg vil ha han etter den 4.5-06 for da er han ikke prematur, men før 21 mai håper han blir stjernetegnet tyr[:)]

ORIGINAL: katrinec

jeg vil ha han etter den 4.5-06 for da er han ikke prematur, men før 21 mai håper han blir stjernetegnet tyr[:)]

Din regnes vel ikke som prematur den nå? Står at prematur er babyer født før fullgåtte 37 uker, og du er jo over det?! [:)]

Har ul termin 23 mai, men håper på 13 mai... det er akkurat 9 måneder etter vi giftet oss 13 august[:D]  Skikkelig klisje.. men det hadde vært litt kult da[;)]

Har termin 20. juni, men hadde vært fint om h*n kom 12. juni på pappans 30-årsdag. Pappan ønsker ihvertfall det. Kanskje kommer h*n 06.06.06 og blir en liten djevelunge? hehe

ORIGINAL: nanoliten

Kanskje kommer h*n 06.06.06 og blir en liten djevelunge? hehe

Mannen min hadde nok valgt denne datoen hadde han kunnet bestemt, men det blir vel å drøye det litt VEL lenge med tanke på at min termin er 10.mai....hehe[;)]

Jepp, drømmetermin 1.mai... er det som er ca min egen termin også ("en gang mellom 23.april og 1.mai...)... Men jeg vil helst rekke tilbake til Stavanger først, er i Krsand noen timer til nå...[:D]

hver dag fremover er ønskedagen, men  4 mai blir min datter 13, eller 9 mai fordi da har pappaen bursdag....[:D]

Jeg håper på den 3 jeg da, for jeg har en som er født den 2 (juni) og en som er født den 4 (november). Og da hadde det blitt 2,3,4[:D]
Ellers så var jo 04.05.06 litt morsomt[:D] 

Det er 04.05.06 som er ønskedatoen, men det spilller ingen rolle... Kommer når hun kommer. [:D]

har ønske om at hun skal komme på lørdag!! sambo jobber frem til da, etter det har han en mnd ferie!!![;)]

Selv om dette er ønske tenking så sko eg ønska at vårt mirakel kom den 6 mai kl 15,30 hehe
Dette fordi min forlovede våknet en morgen for 3 uker siden og hadde drømt dette..  Stakkar han va heilt vekke.. og det va så virkelig for han..
Ellers så har eg dag den 22 mai og dette e og mine foreldre sin bryllupsdag
så det hadde og vært litt stilig..*håpe håpe*

Back
Topp