ømme bryst?

summer82

Forumet er livet
e d flere enn me som he ømme bryst? føles ut som e går m melkespreng hele dagene jo hehe.

off ja kan vel si d slik.. men sikkert ett rart og privat spm men e d brystvorter som e verst?[8|]

ORIGINAL: Scorp80

Ja, brystvortene er værst.. Og di er såre HELE tiden.. Resten av brystene kommer ømmheten i rykk og harde napp hehe

åh takk for svar[:)] da e d ikke me d e noe gale m[8D] off d e dei som e skikkeli såååååååre og vonde rett å slett[&:] resten e i rykk å napp som du sir hehe. off off off, men må helt ærli si e e GLA for å ha normale symptom og slikt e, m tanke på e e så redd noe ikke e som d skal[:)]

ja dette forumet e genialt[:)] e tenkte vel ikke på d sist gang at d va greit snakke m folk[:)] 

ang bh e sove m d på natta også heldigvis, hehe

ja e d som også kan være negativt e jo at d bli veldi mye fokus på redsel og usikkerhet, d skal jo igrunn være glede og alt d m ett svangerskap[:)] men forumet hadde e ikke villet vært foruten[:)]
men e tror igrunn vi alle må slappe litt mer av og tenke at d SKAL gå bra[:)] så du he en gutt på 12 år? starta tidli du da?[:)]

ORIGINAL: Scorp80

Ja begynte tidlig.. Ble gravid 2 mnd'er før jeg ble 16år  hehe

hehe begynte like tidli som mamma du da[:)] men du he no klart d bra tror e[:)] bli kjekt få en til no da[:)]

åh så koseli[:)] ja en klare d når en må også tror e, å e man gla i barn så e d no bare kjekt m en liten en sjøl om d såklart e tøft til tider[:)]

ja kan tenke me d bli litt som enebarn ja sia d e stor forskjell på alderen,ser d på ungene t ei venninne av mamma der e d to enebarn[:)]

bli spennende se fremover iallfall[:)]

Ømme bryst er vel så å si det eneste symptomet jeg har. Begynte først med ømme og såre brystvorter, men nå er det ømt over alt...

Selve brystet er ikke så ømt, men brystvortene!!!!!!! ÅÅÅ guuud!! Skikkelig sårt og ømt, men bare glad for at symptomene kommer, har ikke hatt noe som helst, bortsett fra murringer sånn i ny og ne...

ORIGINAL: LitenImagen

Selve brystet er ikke så ømt, men brystvortene!!!!!!! ÅÅÅ guuud!! Skikkelig sårt og ømt, men bare glad for at symptomene kommer, har ikke hatt noe som helst, bortsett fra murringer sånn i ny og ne...

Sign.

Her er også brystvortene kjempe såre.. veeldig til tider.. Har kjempe ømme bryst, tar av meg bhen me en gang jeg har kommet meg inn døra etter jobb jeg.. syns det er mere ubehagelig å ha den på :p

ORIGINAL: Henriette1986

jeg har også forferdelig ømme bryster.. og brystvortene kjennes ut som om de står i brann av og til.. det værste er egentlig nåtr jeg tar av meg BH etter hele sdagen med BH det er shiit vondt.. nesten så jeg har tårer i øynene.. hehe

off å alt dette her skal vi leve m lenge folkens[8D] ikke en gang når vi he født slippe vi unna for da skal vi vel amme og da e d melkespreng, såre brystvorte som ungen bite på osv hehe.men alikevel så e alt verdt d[:)]

Back
Topp