øm nedentil.. erfaringer?

mammatilenliten

Flørter med forumet
Hadde sex i dag tidlig. Har vært veldig øm nedentil. En sprengende og sviende følelse. Har akkurat samme følelse nedentil når jeg har mensen.Vanskelig å forklare. Lurer på om noen av dere har opplevd det? kan jeg håpe på at sexen har satt igang en modningsprosses? Eller kansje bare slim hinnene er ømme. Er 38+6 i dag. Har hatt sex jevnlig gjennom svangerskapet og første gang jeg har disse vondtene. Forrige gang fødte jeg i uke 39+4 så er jo lov til å håpe :)
 
Har sånn hver gang vi har sex og, men jeg sliter veldig med bekkenløsning så tenkte at det bare var pga det:p
 
Litt sent svar kanskje. Men det kan være du har fått sopp. Det er veldig vanlig når man er gravid og spesielt hvis man har mye sex, da spermen lager ubalanse. Det er lurt å behandle den med Canesten, da sopp kan føre til at man rivner under fødselen.
 
Samme her, og sårhet ble bare ille etter sist og klør og hovner opp som fy...:( men har gått på sterk penicillinkur i det siste som da har ødelagt floraen min, så nå er jeg på canesten soppkur i tillegg. Haha fy fader alt man må gjennom :p
 
Last edited:
Back
Topp