øm i ribbeina

september2014

Gift med forumet
Septembermødre <3
har de siste dagene vært øm å rar i ribbeina! men føler og merker ikke noe til at hu sparker i ribbeina mine heller..kan det være at livmor etc presser på?
har hørt om en del som får bristet ribbein av spark.
håper virkelig ikke det skjer for det er sykt vondt!![&:]

Om du brekker et ribbein så VET du det, det blir vondere og vondere og det er inni h. vondt!

Kan være barnet som presser på, men kan også være andre ting..

Lenge siden du var på sv.skapskontroll?

nei var hos jm igår. alt er tipp topp. hu ligger med hodet ned nå. men hun kjente den spisse rumpa rundt der med ribbeina på høyre side. men jeg glemte å spørre om hvorfor jeg var blitt øm i ribbeina.hehe [&:]
men skal til lege neste uke..elr uka etterpå?[;)]eheh

det begynner jo å bli trangere for nurket så det vil nokk presse litt på alle veier.. Blir bare værre[8D] 

Siden alt var bra i går så er det ingenting som tyder på at noe er galt i dag,  sånn bortsett fra at du har vondt da.

Jeg begynte å tenke i sf baner i ste.. men da skulle jm ha oppdaga det i går[;)] (et av sympt der er å ha smerer under h.ribbein -levra)

vil tro at det er barnet/livmoren som presser på. Jeg har det også sånn.
Skikkelig ubehagelig[&:] sjekk om det hjelper å strekke deg/svaie ryggen. Hvis det hjelper litt så er det nok bare press og ikke noe å bekymre deg for[;)]

nei det er ikke svangerskapsforgiftning. det sjekka hu nøye.[;)]
er nok bare at det begynne å bli trangt å at det presser på. hehe[;)]
det kommer å går. har ikke sånn super vondt men kjenner jeg er øm lissom. var verre igår enn idag. så det går seg nok til.
men takk for svar [:D]

Har også vondt i ribbeina, mest om natta.. har hatt vondt i noen uker nå.. i tillegg sparker lille nurket på ribbeina mine..auch..[:o] e i uke 31 nå..

Jeg har vært øm i hele dag,kan ikke bøye meg fremover.. Må strekke meg ut..
Håper det går over,at det ikke blir værre med tiden,er ubehagelig [&:]

Back
Topp