økonomisk uansvarlig!!

Lollitupp

Flørter med forumet
jeg er så lei av sambo sin evne til å svi av alt for mye, så han aldri har nok til å dekke faste utgifter! alltid en unnskyldning.....

får mest lyst å sparke han på hue og rævva ut, til tider
 
Nei uffda, vet ikke om jeg hadde orket å leve med / få barn med en som gjorde det ofte /alltid.. Hvor ofte skjer det da?
Her er det mannen som tjener det meste av pengene, og det er mannen som passer på at mor i huset ikke bruker for mye når hun går hjemme. Regninger først, kos etterpå.
 
sambo tjener for så vidt mest her også, og vi har dermed valgt å ha en fordeling som gjør at han betaler litt mer av det faste enn meg. men nå har han klart å svi av så mye at han har dekt 1/3 av det han skulle denne mnd, og jeg har ikke lønn før senere i mnd, og vi har et billån og bhg-regning å betale innen den tid, men ikke penger
 


Lollitupp skrev:
sambo tjener for så vidt mest her også, og vi har dermed valgt å ha en fordeling som gjør at han betaler litt mer av det faste enn meg. men nå har han klart å svi av så mye at han har dekt 1/3 av det han skulle denne mnd, og jeg har ikke lønn før senere i mnd, og vi har et billån og bhg-regning å betale innen den tid, men ikke penger



Uff.. :( Ingen gode råd, bare at det er jo forferdelig kjipt at han ikke ser det selv? Er jo ikke han det går utover hvis lån og bhgrening ikke blir betalt.
 
nei, han ser ikke det selv, nei...
og her kan jeg glemme å få lov til å ta kontrollen fullstendig, er jo hans lønn

kjenner jeg blir ekstra sur siden jeg i tillegg er kvalm, trøtt og generelt uvel... og så kommer han og skylder på at han blir stressa av at jeg er gravid igjen!?

doh, hva skjer liksom, når man tar ut p-staven og har sex? blomsten og bia-leksjonen burde man ikke trenge etter 2 barn og 34 år på stumpen!
 
Uff, for noe herk. Ikke alle som skjønner det desverreHeldigvis ikke noe problem her i huset
 
Uff, det kan ikke være en morsom situasjon
Har du prøvd å ta det opp med han på en rolig måte?

Og for all del, ta kontakt med de stedene dere ikke får betalt i tide og be om utsettelse, de er som oftest samarbeidsvillige så lenge du tar kontakt :)
 


Lollitupp skrev:
nei, han ser ikke det selv, nei...
og her kan jeg glemme å få lov til å ta kontrollen fullstendig, er jo hans lønn

kjenner jeg blir ekstra sur siden jeg i tillegg er kvalm, trøtt og generelt uvel... og så kommer han og skylder på at han blir stressa av at jeg er gravid igjen!?

doh, hva skjer liksom, når man tar ut p-staven og har sex? blomsten og bia-leksjonen burde man ikke trenge etter 2 barn og 34 år på stumpen!



Uff, har hørtes bra uansvarlig ut altså :( Håper alt ordner seg !
 
Back
Topp