Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan klemme rundt anklene dine og hvis du fortsatt ser merker fra fingrene dine etter noen sek har du mest sannsynlig ødemNnem skrev:
Mrs Lutz skrev:
Du kan klemme rundt anklene dine og hvis du fortsatt ser merker fra fingrene dine etter noen sek har du mest sannsynlig ødemNnem skrev:
nå når jeg skriver på macen som står på lavt stuebord, så lener jeg albuene mine på lårene mine rett over knærne. lårene mine er helt flate lang tid etterpå når jeg fjerner armene mine derfra.... skal det være sånn?
Nnem skrev:
Mrs Lutz skrev:
nå når jeg skriver på macen som står på lavt stuebord, så lener jeg albuene mine på lårene mine rett over knærne. lårene mine er helt flate lang tid etterpå når jeg fjerner armene mine derfra.... skal det være sånn?
Som en grop? At man kan se at albuen din har vært der? Da har du mest sannsynlig vann tror jeg. Opplevde det samme da jeg gikk gravid sist.
Mrs Lutz skrev:
Nnem skrev:
Mrs Lutz skrev:
Som en grop? At man kan se at albuen din har vært der? Da har du mest sannsynlig vann tror jeg. Opplevde det samme da jeg gikk gravid sist.
jepp! men jeg er ikke gravid da - men legen min tror jeg bare er tykk, jeg tror det er noe i kroppen min som ikke fungerer. vannet er gjevnt over fordelt på kroppen.
heidu skrev:
Mrs Lutz skrev:
Nnem skrev:
Mrs Lutz skrev:
jepp! men jeg er ikke gravid da - men legen min tror jeg bare er tykk, jeg tror det er noe i kroppen min som ikke fungerer. vannet er gjevnt over fordelt på kroppen.
Da høres det ikke ut som vann..
ER du overvektig da? Det er slettes ikke uvanlig å ha ekstra mye væske i kroppen når man er overvektig, det er ikke for ingenting at man ofte raser mange kg ned i vekt med en gang man begynner å slanke seg... Jeg er og var overvektig (på vei ned i vekt) og hadde mye mer væske når jeg var større enn jeg har nå, men jeg kjenner enda jeg har mer væske i kroppen enn "normalt"..Pearl skrev: