øøøødem

lilyofthevaley

Glad i forumet
JEg har så mye vann i kroppen... 

legen min sier det er ikke noe jeg kan gjøre noe med.. stemmer deT? 

skal google litt.. men føler meg som en ballong


måtte ta av meg ringen fordi jeg fikk den nesten ikke av på kvelden.... bein og legger er sprengte og annsiktet.... 
 
Hvis du finner ut hva man kan gjøre må du rope ut.. :p
Jeg har det verst på hender og fingre jeg da, og det er ikke bare bare å ha armene oppe hele tiden! Det er så ille at mine fingre dovner bort morning og kveld.

Har ikke merket noe særlig i beina, men jeg prøver så godt jeg kan å sove med en litt tykk pute under bena, også har jeg på meg støttestrømper på dagen.
 
Tror det eneste som virkelig hjelper er å føde, da blir det borte!
Jeg var sånn med førstemann, det er helt forferdelig, låra rett i skoa og føtter hvor tærne spriker som fingrene på en gummihanske fylt med vann, blæh! Veldig glad for at jeg har sluppet det forrige gang og nå.
Det er om å gjøre å holde bena opp, få i seg minst mulig salt, drikke mye vann etc. men det eneste som virkelig hjelper er som sagt å føde. ;-)
 
Støttestrømper, aktivitet, drikk mye vann, unngå salt og sitt med beina høyt. Kan hjelpe litt enn så lenge :)
 
Mye vann, ligge når man kan og støttestrømper! Jeg er helt forelsket i støttestrømpene mine, de er noe herk å ta på, men gud som de hjelper. Beina blir ikke så trøtte og slitne! Anbefaler de til alle! Spesielt hvis man vet at man skal gjøre mye en dag. :)
 
Back
Topp