æsj..

malrodien

Gift med forumet
der tror jeg resten av slimproppen gikk... [&:]

OBS: ikke les videre om du ikke tåler litt detaljer[8D]

oi... er det ekkelt?? Her sitter nok proppen godt i en stund til tenker jeg....

Jeg lurer VELDIG på det der jeg og.. Tror ikke den er gått hos meg da.. Men har hatt MYE slimete utflod i det siste.. (Sorry..!?) Men det er jo vanlig har jeg skjønt..!? Helt blankt og ingen spor av blod heller..
Jaja.. Satser på det er tett ei stund til.. [:D]

hmm.. tror det er det i alle fall.. det var i alle fall masse slim som kom ut.. med større klumper og nesten som tråder i! vanskelig å forklare... [:'(]

aldri hatt sånt som har kommet ut... hmm.. men den kan jo gå flere måneder før fødsel.. ja?
skal på ikea på fredagen å handle....

På meg trur jeg ikke hele kom på en gang, uten litt å litt..
Har ihf hatt slimete utflod en periode + at den har vært litt  blodstripete..
Men det kan jo som sagt gå flere uker før det skjer noe.. hmm

ORIGINAL: Gullungen i magen

Hvordan merker du det?
Har ikke helt satt meg inn i det jeg [&:]

om det var slimproppen som gikk så har jeg i alle fall hatt masse slim/utflod i flere dager. jordmor på sykehuset mente da når jeg var på sykehuset at den antagelig hadde gått eller holt på å gå.. men i dag kom det en stooor "klump" med slim. ikke at det var noen klump der.. men det kom veldig mye sån plutselig, så la bare på sprang til do.. å så var det fullt av tykke tråder å små klumper i den, men ikke noe blod.. 

sorry ble kansje litt ekkelt forklart

ikke spyttklyse direkte.. snørrklyse kansje? hehe det var ekkelt.. enten var det slimproppen, eller så var det noe annet rart.. men tror at det var proppen

Hjelpe meg. [:o]
Må si dere er veldig detaljerte her til tider. Gjør ikke meg noe, men ler og tenker på de som er litt "vemmelmaga".

ORIGINAL: gakka

Hjelpe meg. [:o]
Må si dere er veldig detaljerte her til tider. Gjør ikke meg noe, men ler og tenker på de som er litt "vemmelmaga".

Er ikke vitsi å gå rundt grøten vettu..! [:D][:D]
Må jo få med detaljene om folk skal forstå hva vi skjønner.. Hehe..
Men skjønner det kan være rart å lese for de som er inne som gjester og sånt.. [:D]

Synes det er veldig greit å få forklart dette jeg.. Vet ingenting om denne slimproppen..

Jeg har og hatt masse tråete utflod i det siste, og i tillegg har det vært VELDIG masse i det siste [:D] Detjaler er bra, da får man virkelig frem hva man mener [:)][;)]

ORIGINAL: pia23

e d nokka man må ta hænsyn tel når den e gådd??? e d vikti å få me sæ om den e gådd??

tror egentlig ikke det er noe spesielt.. kansje man ikke skal bade ute? hmmm.. vet i alle fall at den kan gå leeeenge før fødselen. kan gå over en måned før termin. mer vet jeg faktisk ikke. jordmora sa ingenting om det da jeg var på sykehuset... tenkte egentlig ikke over det..

Den kan gå mange mnd før termin ja, og kan til og med dannes en ny hvis jeg har skjønt det rett. hos mange går ikke proppen i det hele tatt før fødselen så det trenger ikke bety noe som helst.
Tror man skal holde seg unna bading (ute i alle fall) etter den er gått, pga infeksjonsfare.

Detaljer ja, skal litt mer til for å skremme meg, men må si jeg ler godt av enkelte beskrivelser innimellom[:D]

Jeg er veldig spent på hvordan det er når min går, så jeg er glad for å høre om litt detaljer..

Og jeg synes ikke det er ekkelt i det hele tatt.....må jo vite litt detaljer for å forstå hvordan det er!

Har også lest at man bør unngå offentlig bad etter at slimproppen har gått pga infeksjonsfare.

ORIGINAL: malrodien

ORIGINAL: pia23

e d nokka man må ta hænsyn tel når den e gådd??? e d vikti å få me sæ om den e gådd??

tror egentlig ikke det er noe spesielt.. kansje man ikke skal bade ute? hmmm.. vet i alle fall at den kan gå leeeenge før fødselen. kan gå over en måned før termin. mer vet jeg faktisk ikke. jordmora sa ingenting om det da jeg var på sykehuset... tenkte egentlig ikke over det..

man skal visst ikke bade i bassenget når slimproppen er gått, på grunn av bakterier... sist jeg var gravid så jeg aldri noe til slimproppen... så nå vet jeg liksom ikke om jeg kan dra i bassenget eller ikke... kan den ikke komme når man sitter på do, og ikke merker det??

ORIGINAL: malrodien

kansje vi må lage oss koder for spesielle ting.. tenker folk kansje blir redde for å lese!!![&:]

Neida.  Såpass må vi da tåle.[8D] Så er de jo mye lettere å forstå vist vi bare får si det AKKURAT som det er. [:)]  Men ja, jeg sitter med et stort glis når jeg leser alle disse detaljene 

Hmmm vi hadde sex her om dagen... (JIPPI!!). Natta etter da jeg var på do måtte jeg tørke og tørke og tørke igjen fordi det da kom masse slim med en blodrødlige stripete farger i slimet som liksom var blankt...? Skjønner??

Dette måtte være en del av slimproppen og jeg visste at det i seg selv ikke var farlig, men jeg ringte føden og jordmora sa da at det er helt normalt at noe av slimproppen kan gå etter samleie.. og dersom slimproppen min hadde gått fordi jeg var i fødsel, ville jeg få rier snart!!!!!! UFF da fikk jeg ANGST da!!
Fikk aldri riene, men noe av slimproppen er i alle fall gått. Den kan gå i mange deler...

Back
Topp