æsj

Vent ett par dager å ta en ny test om den berømte røde ennå ikke har kommet:) Alt ordner seg til slutt:)
 
Løpet er enda ikke kjørt! Testet negativt på ikm jeg også, 3 dager etter ikm svaak positiv og 5 dager etter ikm veldig positiv Du får ta en ny test om et par dager
 


Mss25 skrev:
Løpet er enda ikke kjørt! Testet negativt på ikm jeg også, 3 dager etter ikm svaak positiv og 5 dager etter ikm veldig positiv Du får ta en ny test om et par dager



Slik hadde jeg det og :)
 
jeg testet negativt ca 5 dager etter ikm..tenkte også at løpet var kjørt, men siden mens fortsatt ikke hadde kommet 2 uker etter, testet jeg igjen, og da var den veldig positiv! ;)
 
Jeg testet negativ 1 dag etter ikm....og venter 4-5 dager før jeg tok ny som var veldig positiv :) Trodde løpet var kjørt den måneden, så bestillte en haug med graviditets og eggløsningstester som jeg nå ikke har bruk for :P hehe

heldigvis for søsteren min, så prøver hun å bli gravid også....så hun fikk en pakke i posten :)
 
Så bra! Nå tente dere et håp:) Er kun første pp, men når man først har bestemt seg så vil man så gjerne!! :) Fortsatt ingen tegn til tanta da;)
 
Venninda mi testet ikke positivt før to uker etter ikm
 
Du skal se du havner i aust du da!! klart vi skulle gjerne hatt deg her hos oss, men sikt deg inn på uug 2012 du nå;)

Jeg fikk negativ test og mens kom 4 dager for sent i september og i okt satt det som bare det!! 

Ønsker deg masse lykke til:D
 
Back
Topp