æsj

vevina

Forumet er livet
ja tenk nå skal jeg klaage litt!! :P er nok litt teit men planlegger ofte fremover i laaang tid.
sitter å prøver å forstå meg på foreldre penger og fedre kvote osv osv.

og mor har jo seks uker etter fødsel som er forbeholdt mor, i den tiden kan ikke far ta ut permisjon, uten de to ukene han har rett på i forbindelse med fødsel.

og det vil jo si at vi får to uker sammen, før sambo må ut i jobb i fire uker, med hjemmreise annenhver helg[&:]
snus, sikkert litt hormoner i sving her å, men ble litt trist :( hadde vært tryggere å ha han i nærheten og ikke 8 timer unna langt inne i et fjell

Uff ja det skjønner jeg, men han kan ikke ta ut ett par uker ferie da? ihvertfall hvis det er at det fortsatt er nytt og litt skummelt du tenker på. så kan de jo hjelpe å være to om det i 4 uker ihvertfall. men uansett ikke gøy når de bare får kommet hjem innimellom.
*klemmepå*

ja, det er en mulig løsning :) er så opphengt i problemet jeg nå at jeg ikke tenker spessielt fornuftig tror jeg.
ja er jo det at det er litt nytt, alt er nytt vi blir en familie og de første ukene vil jeg gjerne at vi skal dele alle sammen. for alles skyld :)

men det løser seg vel på et vis, jeg er ekstrem på å ta sorger på forskudd[&:]

Tipper hormonene er litt skyld i det [;)]
Er litt sånn selv om dagen, men trøster meg med at jeg ikke bruker å være sånn.
Men greit å få det ut da, for hender det hjelper med andres syn på saken [:)]

ja det hjalp veldig :)
hehe sambo får spare opp litt ferie ;)
men blir uansett rart når han må begynne å jobbe igjen, blir sikkert ikke så lett for han heller.
men vi tenkte å kanskje ta ut pappa permen litt sånn en dag i uka eller noe, så fikk han jo lang helger i alle fall og mulighet til å reise hjem litt flere helger.

Ja det kan jo være lurt! [:)]
Å går seg nok til etterhvert, men kan jo som sagt hjelpe å ha han der de 4 første ukene istede for bare to [:)]

Back
Topp