æsj..tannlegen

hamarjente

Forelsket i forumet
skal til tannlegen å borrrrrrrrrre i dag...og jeg som haaaaaater tannleger...(bare LITT tannlegeskrekk ja...hehe..)men går vel bra om jeg får bedøvelse....blæh..måtte bare få det ut..

uff da.. men like greit å bare bli ferdig med det.. hater tannlegen selv jeg [:'(]

au au au au [:'(] stakkar deg [&o] men lykke lykke til da,

Lykke til hod tannlegen, det er ikke noen kjekke folk [;)]

Skjønner deg godt jeg, lykke til hos tannlegen da, det går nok så bra så[:)]

[:)]Du skulle prøve min tannlege... Hadde tannlegepanikk før jeg begynte der[:D]
Eneste problemet er at han ,i tillegg til å være dyktig,er driiitlekker å se på[:)],og kjempegrei. Han har også to små barn, så skravla går... Han må jo være ekspert i mystisk uttale, sitter der med munnen full av dingser-mens jeg prøver å svare på spørsmål,og han forstår meg![:D][:D]

Å stakkar deg.... Kom på at jeg må dit selv jeg, vet jeg har hull[:(][:(][:(]

Du skulle prøve min tannlege... Hadde tannlegepanikk før jeg begynte der
Eneste problemet er at han ,i tillegg til å være dyktig,er driiitlekker å se på ,og kjempegrei. Han har også to små barn, så skravla går... Han må jo være ekspert i mystisk uttale, sitter der med munnen full av dingser-mens jeg prøver å svare på spørsmål,og han forstår meg!

hehe...hvor holder denne tannlegen til da???kanskje jeg får noe annet å tenke på hvis han er dritlekker...hahaha..må le litt nå[:D]

[:D]Han er her i Sandvika. Det er ikke mer enn en og en halv time fra Hamar da...[:D]

en og en halv time er jo ingenting for å få det bra hos tannlgen...hehe...

Jeg ringte tannlegen min i stad, og klagde på ei vond tann.
Jeg skulle få komme dit på mandag. Så skulle vikaren til tannlegen min se på tanna ihvertfall..
Men jeg har tannlegeskrekk, så hvis de ikke gjør noe nå, bare ser og sier jeg må komme tilbake... DA!!!!!

Ellers trodde jeg ikke de tok inn såpass gravide damer, men hun sa jeg bare skulle komme hun..

Må sikkert betale masse for i mårra, også må jeg bare komme tilbake senere.. [:@]

Tannlegen min er forresten kjempesnill!! Gjøvik er tett ved Hamar! Men han er visst sykmeldt tror jeg!
Eller ihvertfall veldig opptatt! Og ikke så veldig kjekk heller! [;)]

Jeg ringte tannlegen min i stad, og klagde på ei vond tann.
Jeg skulle få komme dit på mandag. Så skulle vikaren til tannlegen min se på tanna ihvertfall..
Men jeg har tannlegeskrekk, så hvis de ikke gjør noe nå, bare ser og sier jeg må komme tilbake... DA!!!!!

var der forrige fredag og var innstillt på å borre,men da bare kikka han...og DET betalte jeg 500kr for....vannvittige priser de har ja.

skal jeg komme å holde deg i hånda?
det går nok bra skal du se[:D]
lykke til

hurra,det gikk bra:)

Back
Topp