æsj.. oppdatert

mammaFisk

Elsker forumet
Spøker for at vi får en april baby...grr... tok spiral ut mens jeg hadde menstrasjon i forrige uke. Hadde en dag opphold med blødning og søndag startet jeg blø noe sinnsykt!!! Aldri blødd så mye før jeg. Ikke etter fødsel engang...[:(]. Så her blir det lite hønki pønki[8D]. Noen som har opplevd lignende?? Ringte legen i stad. Om det ikke avtok snart skulle jeg få noe for å stanse blødningene... men ikke noe forklaring...- klør meg i hodet-...[8|].
Lykke til alle sammen!!

Du har jo fortsatt sjanser for å få april baby da [;)] Jeg har neste helg, å får da eventuellt termin den 16[;)] 

håpe håpe... Bare det slutter blø...[:@]!!! Avtatt litt, men like friskt det som kommer ut. skjønner ingenting jeg... noen som har opplevd lignende??

Må jo bare oppdatere her litt jeg[:D]. Har blødd helt til i dag, dvs i to uker totalt nå. Skjønner jo ikke noe av når jeg har eggløsning lenger siden jeg fikk mens etter mens liksom...he he. Ut fra min vanlige hadde jeg eggløsning i går[:(]. Jeg har alltid kjent kroppen min godt og forstått når eggløsning har vært eller rett før mens feks. Men siden alt bare ble tull denne mnd ble jeg fristet til å kjøpe sånne eggløsningstester... Bare for å se hvor i perioden jeg er nå. Når kunne jeg vente neste mens[8|]? Så testet i sted og den viser full utelling på eggløsning nå. Lettere forvirrende dette her. Men da følger altså kroppen gammel rytme da. Noen som er kjent med slike tester? Jeg tenkte ikke jeg skulle prøve slike før vi hadde prøvd en stund, men men. Nysgjerrigheten lenge leve[:D]. Blør fortsatt litt. Er det dumt prøve denne mnd???

ingen som vet??? Og lønner det seg å prøve masse når man vet man har eggløsning??? Leser jo at disse "gutta" lever flere dager. Ikke noe mot å øve jeg altså[:D][8D]. Men vil heller ikke ødelegge sjansene våre[;)].
Mange rare tanker som dukker opp når man er i situasjonen. Så teite spm som dette t.o.m...he he

Hvis syklusen din ikke er stabil, ville jeg prøvd å finne el med el-tester. Funker bra det. Da vet du iallefall om dere prøver til riktig tid i syklusen og når du kan forvente IKM.

ORIGINAL: June Aprilius

Hvis syklusen din ikke er stabil, ville jeg prøvd å finne el med el-tester. Funker bra det. Da vet du iallefall om dere prøver til riktig tid i syklusen og når du kan forvente IKM.

Testet i går. Og hadde el viste den, hoppet i bingen så snart lillemann var i sengen sin og drømmeland[:D]. Dumtå hoppe i bingen i dag også???he he. Blir litt ivrig av dette jeg[;)][8D]

Heisann, Gravid fisk [:)]

Lurte på en ting.. du sa at du fjerna spiralen når du hadde mensen.. Hadde du mye blødninger da?

Jeg har jo fått henvisning til sykehuset for å få fjerna spiralen og er så redd at jeg ska få time midt i mensen, så typsik at jeg må vente enda lengre ( blir snart gal!!! )

Jeg har hatt meget lite blødning mens jeg har hatt spiral, og det blødde litt...[8|] Men legen sa det var ingen hindring og kanskje en fordel...[:-]..sa han.Var nok mest jeg som tenkte noe om det. Ikke gru deg. Bare gled deg over at den skal fjernes. Lykke til[:)]

Har litt mye blødninger når jeg har mens, men satser på at det går bra.

Har jo hatt 2 misslykka forsøk på å finne spiralen hos 2 forskjellige leger, så satser på at de på sykehuset får den fjerna når jeg kommer dit[:)] Kan jo ikke være der inne foralltid, hehe

DESSUTEN VIL JEG BLI GRAVID.. HELST MED EN GANG, hahaha [8D]

Back
Topp