ærsj vi har fått trøske :( erfaringer ???

Snart4kids

Gift med forumet
Vi har nok fått trøske, oppdaget i går at baby"n hadde hvite flekker i munnen.
På tunge og ellers rundt i munn og jeg har har det litt ubehagelig ved amming. [&:]

Noen andre som har bebi med det?
blir de grinete av det ?? i natt har han våknet så mange ganger at jeg har mistet tellinga.
han virket sliten i natt stakkars! [:(]

Har lest om det på nett og bøker hjemme.

Mi klarte ikke spise så hun fikk paracet av legen på legevakta, fordi var tomme for mycostatin (tror det er det de heter) og masse sprøyter til å gi henne mat i påvente av at apoteket skulle åpne og vi kunne begynne behandlingen...

går det an og få noe resept fritt på apoteket ??som kan hjelpe litt ihvertfall

Dytt

her er det ufattelig mye forskjellig som blir sagt.. Vi hadde bittelitt men legen tok oss ikke inn engang og fortalte at det er ikke lenger noe man behandler, at det går vekk av seg selv, merkelig, men sant..

Mens andre får behandling uten å blunke.. rart med det.

Tørk forsiktig av med en klut med farris på (blå), ellers yoghurt naurell :)

Da skal jeg prøve det.Takk!
Syndes det har blitt verre i munnen hans over natta jeg[:(]
ORIGINAL: Frøken Lillan

her er det ufattelig mye forskjellig som blir sagt.. Vi hadde bittelitt men legen tok oss ikke inn engang og fortalte at det er ikke lenger noe man behandler, at det går vekk av seg selv, merkelig, men sant..

Mens andre får behandling uten å blunke.. rart med det.

Tørk forsiktig av med en klut med farris på (blå), ellers yoghurt naurell :)

Æ lot det bare være, HS va enig i det. For det kan like godt komme tilbake om man behandle det. Men så va hverken æ eller lillemann plaga av det, det bare va der, men merka ikke nåkka til det ...

Farris sir dem forsten ska lhjelpe..

Q-tips med farris er et godt råd. [:)]

Back
Topp