ærlig svar! hva ville dere gjort?? *littegrann lang*

DeUtroligeÅrene skrev:
Hadde overhode ikke ville tilbrakt den første stunden hos svigermor.
Bare et spørsmål: Kan ikke gravide male med olje maling hvis man bruker maske?
Selv om de er ubehagelige å ha på seg så får du jo bidratt litt slik at dere mest sannsynlig blir ferdige? Jeg bare spør for jeg anner overhode ikke om disse maske holder avgassende unna

jo, og jeg ønsker å hjelpe slik, ,men hvis babyen kommer AKKURAT den uken så blir det stress.... for kan vel ikke feste en slik på babyen :P det vil jeg heller ikke... hehe ;)

Har ei venninne som jobber i jotun og hun kan fortelle at det er så og si ikke avgasser i maling lenger.
Så ingen fare for verken mor eller baby!Mal i vei:)

Jeg tok en prat med mannen min som har jobbet en god del med både bygging av hus og med maling. Jeg spurte han om sammenheng mellom sens og heksesot (han har gått på kurs om malingstyper og har fått med seg det meste.
Det han kunne fortelle var at heksesot har sammenheng med fordamping av vann og andre avgasser i nye eller nyoppussede boliger. I dampen akkumulerer sot og andre partikler og når det treffet kalde overflater så vil det feste seg der og bli "heksesot". De som opplever dette må bare leve med det et halvt års tid frem til boligen har "satt seg" og tørket.
Dermed mente han at det ikks skulle være noe problem for dere å male med sens for får dere heksesot så ville dere trolig ha fått det med andre typer maling også.
Kan ikke mannen din sjekke opp noen av sakene og se om det er nybygg eller større oppussinger ELLER om det er kun i tilfeller der de har malt over veggene at det har skjedd?

Jeg ville aldri i verden ha bodd hos svigers!! Den tida etter fødselen er "pyton", og det er deilig å være for seg selv når man ønsker det, og slippe tenke på å ta hensyn. Lykke til:)

Skjønner ikke at det er noe å lure på jeg...
Tenker dere å bruke oljemaling eller vannbasert maling?
Gassene sitter leeeeenge!! Holder ikke at dere bare holder dere en annen plass i et par dager..

nei jeg hadde ikke bodd hos svigermor, har et godt forhold til henne men første tiden er alt for mye som skjer og jeg ville hatt privatliv.

Aldri hatt problem med sense.... 

MEN.. mal med Lady 10 da, den kan du male med selv som gravid. Helt fint!!!!
Og trenger ikke sånn kjempelang lufting før man sover i det. Start nå!

Back
Topp