ærk...den lutinusen....

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Assistert-jentene
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
det er så ekkelt å gå på....fysj...at de ikke kan komme opp med noe annet lurt noe for å få tilbake det hormonet altså...hehe min mening....
I MORGEN skjer det.... jeg skal inn og sett inn ett fryseegg.... håper virkelig vi har englevakt med oss denne gangen, trenger det så sårt....vet ikke om jeg takler et nederlag nå som er jeg mitt oppi sorgen over alexander og liam....men den sjansen må vi dessverre bare ta...vi vil jo så gjerne bli skikkelige foreldre, ikke bare engleforeldre....

mye å huske på om dagen...skal gå på 4 forskjellige medisiner...huff..håper jeg klarer å huske på alt når de skal taes og nok, har skrevet det ned...men redd for å glemme for det....

jeg har aldri hatt det så nervepirrende som nå...helt grusomt, spent, håpefull, livredd alt på en gang....
krysser og ber til høyere makter om at jeg kan stå i hånda med en positiv test om 14 dager til...
 
Masse masse lykke til, håper så inderlig det lykkes for dere , og at dere kommer helt i mål denne gangen
 
Masse lykke til<3 håper dere kommer helt i mål denne gangen!!

Sent from my Transformer Prime TF201 using BV Forum mobile app
 
Lykke til!! Krysser fingre for deg!
 
Krysser fingerene for dere ♡
 
På hvilken medisiner går du på? Masse lykke til :) :)


går på progynova og lutinus..
så skal jeg fra i morgen ha fragmin inj og prednisolon...


tusen takk alle sammen, vi håper og håper og håper denne gangen
 
Håper det går riktig vei for dere denne gangen.
Jeg går også på Progynova og Lutinus og liker ingen av delene :( Blir veldig sliten og kvalm. Tar Klexane også. Lutinusen er tålig ok nå når jeg fokuserer på hvor tynt det blir i Lutinuspakken etter hver tabl haha. Det beste jeg vet er når jeg ser pakken gå i søpplet. Små gleder! ;)

Masse lykke til med innsett.
 
Håper det går riktig vei for dere denne gangen.
Jeg går også på Progynova og Lutinus og liker ingen av delene :( Blir veldig sliten og kvalm. Tar Klexane også. Lutinusen er tålig ok nå når jeg fokuserer på hvor tynt det blir i Lutinuspakken etter hver tabl haha. Det beste jeg vet er når jeg ser pakken gå i søpplet. Små gleder! ;)

Masse lykke til med innsett.


takk

haha...ja ser den..minker på min pakke og, men har to til :p skikkelig graps det der lutinusen...
men..men...
 
Syntes lutinusen var bedre enn utrogestan! Mye lettere å sette den iallefall :)
 
Syntes lutinusen var bedre enn utrogestan! Mye lettere å sette den iallefall :)


har aldri fått den...så ingen erfaring der på den... men alt går så lenge det går til en god sak :)
 
Da skjønner jeg :) Utrogestan må man sette oppi hmhm'en med fingrene, mens de andre har applikator!
 
Da skjønner jeg :) Utrogestan må man sette oppi hmhm'en med fingrene, mens de andre har applikator!


ah...ja da forstår jeg at det er lettere med lutinusen ja....
men det er jo bare så ekkelt når det kommer ut fra hmhm... halve tabl føler jeg :p men kroppen tar vel til seg det den må håper jeg
 
Be oM å få Crinone istedet.. MYE mindre ubehagelig for min del.. Blir liksom ikke så mye klin..
 
Eg synst crinonen var verre enn lutinusen. Crinonen kom ut att i klumpar, mens lutinusen er meir rennande når den kjem ut. Tynne truseinnlegg tar imot lutinusen.

Masse lykke til som rugar! Denne gongen MÅ det vera gullegget du får inn som SKAL vera der inne ca 9 mnd! Kryssar fingrane for det!
 
Jeg bruker truseinnlegg, og det fungerer greit. Det hjelper hvis jeg er litt i aktivitet etter jeg har satt den. Ser ut som det kommer mindre ut da. Men om det er ønsketenkning, det vet jeg ikke :)
 
jeg klarer meg nok med lutinusen denne gangen og...

nå er jeg ruger igjen :) så nå krysser vi alt vi har for at det fester seg og går veien for oss denne gangen
 
Back
Topp