æ gir opp

nemi.marselia

Forumet er livet
nu ork æ ikkje meire.
Fikk dålie nyheter IJÆNN i dag 
sjukhuset har sotte sæ på bakbeina å nekta før både igangsetting å modningsakupunktur før JUNI.
¨
men jordmor sa at di ikkje gir sæ heilt ennu men ska prve å mase på sjukhuset v kvær kontroll æ e på.

nei mors helse har ingenting å si nei her, her e d kun barnets beste å sjukhuse vil ungen ska være dær t termin helst etter.

nei si ska før pokkern ta å få kutte a egglederan min etter denna før æ vil ALDRI takle ett svangerskap t på denna måten.

Ane ikkej ka æ ska jøre længere jo, har ingenting som klare å holle mote oppe nu[:(]

dritt sykehus!![:'(]

Drittsykehus! Rett og slett![:'(]
Du førtjæne å få igangsetting etter alt du har vært jænna! Virkeli!!!

Føle med dæ [&o]...Virke ikke som mora si helsa har så mye å si for legan i det hele tatt, for igangsetting e jo åpenbart sjelden eller aldri aktuellt for di før uke 42+++ [:@]..Trygla nesten om det i uke 43 sjøl sist, men neida..her ska alt skje på den naturlige måten, så grue mæ masse den her gangen når æ vet kor lite di bryr sæ[:'(] ..

ORIGINAL: Puppeluppen

dritt sykehus!![:'(]

ORIGINAL: ~Mini~

jeg skjønner jo på en måte at de setter barnets beste/helse foran mors helse, men det burde ikke være noe i veien for at du settes i gang om 2-3 uker?!

d har ikkej vært snakk om å settes igang før uke 38, d e d vi har prøvd å be om men når ikkje fram

vil ikkje bi mamma ijænn engong nu
håpe d går over detta før e redd før å gå inn i en depresjon nu, føle d ikkje e lenge ijænn

Uff..du har no jm på din side no da som tar kampen og maser for deg.
Ikke gi opp ang evt flere barn om det er det du i utgangspunktet ønsker. kvalmen osv kommer jo av den infeksjonen og den trenger du ikke å få igjen.

Jeg var også helt ødelagt ukene før fødsel, og maset om både igangsetting og ks. vips så kom ungen i en styrtfødsel i uke 37. må legge til at det er fullt lov å gi modningsakupunktur når en har kommet i uke 37 uten tillatelse fra lege/sykehus (fikk jeg høre). Jeg mottok modningsakupunktur 2 ganger i uke 37 og 37+1 vel og merke på sykehuset da det var det eneste de sa ja til til slutt

ORIGINAL: KoKo

Uff..du har no jm på din side no da som tar kampen og maser for deg.
Ikke gi opp ang evt flere barn om det er det du i utgangspunktet ønsker. kvalmen osv kommer jo av den infeksjonen og den trenger du ikke å få igjen.

Jeg var også helt ødelagt ukene før fødsel, og maset om både igangsetting og ks. vips så kom ungen i en styrtfødsel i uke 37. må legge til at det er fullt lov å gi modningsakupunktur når en har kommet i uke 37 uten tillatelse fra lege/sykehus (fikk jeg høre). Jeg mottok modningsakupunktur 2 ganger i uke 37 og 37+1 vel og merke på sykehuset da det var det eneste de sa ja til til slutt

problemet her a at homopaten ikkje setter uten klarsignal fra sjukhus.

hm.. æ fikk jo hjelp 9 daga før termin[8|]
pga søvnløshet, regelmessige kynnera, å at æ kunne kom t å fød fort...

D va ho russiske kjærringa som fiksa d.. å ho overjordmora.. alle ville at æ sku få bli ferdi.. gikk på sånn innsovningstab i 3 døgn før fødseln, samt bricanyl.. så kom æ inn, t avtalt tid, fikk modningstab å vanne blei tadd..

Så æ syns d e sinnsykt rart at dæm ikje kan gjør d førr dæ å[:-]

Hva med ks? Er det ett alternativ? Vet du vil føde normalt, men om du ikke har mere krefter igjen, og er så sliten og deprimert som det du er, så er kanskje det ett reellt alternativ?

Kan tenke meg hvor sliten, oppgitt, skuffa og lei du er, men prøv å kjempe videre. Ta med deg samboeren din, og få han til å slå hånden i bordet til de. Ta med hele familien om det så skal være. Få de til å hjelpe deg med å presse legene til å gå med på igangsetting før tiden. Det kan jo hende det hjelper

masse lykke til

så kjiipt da. Jeg går til en fysio/akupunktør i hjemkommunen, som også ville sette når jeg kom inn i uke 37. Er det ikke noen andre som kan akupunktur i kommunen din da, så slipper du homopaten.

Stå på uansett, er liten tid igjen

ORIGINAL: trinemor79

hm.. æ fikk jo hjelp 9 daga før termin[8|]
pga søvnløshet, regelmessige kynnera, å at æ kunne kom t å fød fort...

D va ho russiske kjærringa som fiksa d.. å ho overjordmora.. alle ville at æ sku få bli ferdi.. gikk på sånn innsovningstab i 3 døgn før fødseln, samt bricanyl.. så kom æ inn, t avtalt tid, fikk modningstab å vanne blei tadd..

Så æ syns d e sinnsykt rart at dæm ikje kan gjør d førr dæ å[:-]

d va ho som sa nei her. å æ har vært inne hos ho 4 gonga samt på tlf utallie gonga m ho
kjenne ei som blei sotte igang lenge før pga redsel før å ikkje nå sjukhuset å d va samme sjukhus

e d rart man ikkje makte meire

ORIGINAL: Lois Lane

Hva med ks? Er det ett alternativ? Vet du vil føde normalt, men om du ikke har mere krefter igjen, og er så sliten og deprimert som det du er, så er kanskje det ett reellt alternativ?

Kan tenke meg hvor sliten, oppgitt, skuffa og lei du er, men prøv å kjempe videre. Ta med deg samboeren din, og få han til å slå hånden i bordet til de. Ta med hele familien om det så skal være. Få de til å hjelpe deg med å presse legene til å gå med på igangsetting før tiden. Det kan jo hende det hjelper

masse lykke til

ks nekta æ før, d e før mæ ei siste drastiske løysning, men fortsette d sånn som detta må æ inrømme æ ikkje har kræfta t en fødsel.
jordmor e heldivis på mi sia men d hjælpe lite når di heller ikkje når fram
sku tru di tok di alvorli di som har m oppføllinga a pasienten

ORIGINAL: KoKo

så kjiipt da. Jeg går til en fysio/akupunktør i hjemkommunen, som også ville sette når jeg kom inn i uke 37. Er det ikke noen andre som kan akupunktur i kommunen din da, så slipper du homopaten.

Stå på uansett, er liten tid igjen

va
ært hos 2 stk som driv m akupunktur. å eine nekta plent (vårres kommune)
å andre ville kun gi om sjukhus sa d va ok. (nabo kommunen)
så nnu va d ingen fleire

ORIGINAL: snikende ullteppe

ORIGINAL: Lois Lane

masse lykke til

ks nekta æ før, d e før mæ ei siste drastiske løysning, men fortsette d sånn som detta må æ inrømme æ ikkje har kræfta t en fødsel.
jordmor e heldivis på mi sia men d hjælpe lite når di heller ikkje når fram
sku tru di tok di alvorli di som har m oppføllinga a pasienten

Ja jeg tenkte som en siste løsning.

Håper virkelgi det ordner seg for deg!!

Klem

nu har æ logge nån tima, fått fordøyd detta nu.
den baste beskriverlsen før korsen æ føl mæ nu e væl apatisk[:(]

å bi faktisk sinna når folk sei at d e jo ikkje længe ijænn nu, veit d e godt meint ja, men takla d ikkje nu

Back
Topp