lnie Forumet er livet 26 Aug 2010 #1 sånn bortsett fra at jeg var dritdårlig til å slenge på glasuren
H Honningblomsten Forumet er livet 26 Aug 2010 #3 OMG! Nå fikk jeg skikkelig lyst på! Kunne ønske du var naboen min[8|]
lnie Forumet er livet 26 Aug 2010 #5 ORIGINAL: UnniMoor OMG! Nå fikk jeg skikkelig lyst på! Kunne ønske du var naboen min[8|] Hadde du vært naboen min skulle jeg lagd sånne til deg hele tiden <3 hihi, disse lagde jeg her om dagen. Lage nye i morgen!
ORIGINAL: UnniMoor OMG! Nå fikk jeg skikkelig lyst på! Kunne ønske du var naboen min[8|] Hadde du vært naboen min skulle jeg lagd sånne til deg hele tiden <3 hihi, disse lagde jeg her om dagen. Lage nye i morgen!
lnie Forumet er livet 26 Aug 2010 #8 ORIGINAL: Tessy_ lnie!!!! Du min htv???? dette er ikke gjettetråden[>:]
Isilra Glad i forumet Augustlykke 2022 ❤️ 26 Aug 2010 #10 Ååh! Du snakket om å flytte.. JA, bli min nabo! Er et hus til salgs her nå faktisk!!! [8D][:D] Så knallgod ut [:)]
Ååh! Du snakket om å flytte.. JA, bli min nabo! Er et hus til salgs her nå faktisk!!! [8D][:D] Så knallgod ut [:)]
Villemoen Forumet er livet 26 Aug 2010 #12 NAM NAM!!!!! Kjøp det huset eg tipsa deg om, så kan du bake sånne te meg fleire ganga i veka [:)][:D]
NAM NAM!!!!! Kjøp det huset eg tipsa deg om, så kan du bake sånne te meg fleire ganga i veka [:)][:D]
lnie Forumet er livet 26 Aug 2010 #14 Skal jeg bli naboen til alle sammen og være den snille husmora som flyr rundt med muffins?
Pogo Gift med forumet 26 Aug 2010 #15 ORIGINAL: lnie Skal jeg bli naboen til alle sammen og være den snille husmora som flyr rundt med muffins? Jaa! [:)]
ORIGINAL: lnie Skal jeg bli naboen til alle sammen og være den snille husmora som flyr rundt med muffins? Jaa! [:)]
M MissIndependent Gift med forumet 26 Aug 2010 #16 Sånn,da var det avgjort! Jeg kommer å flytter der du bor!!!!!