ææsj

Dilbertina

Forumet er livet
*Aprilbaby 2018*
Denne evinnelige tappen, dere får unnskylde maset altså; Men! Nå har den vært høøyt oppe, forholdsvis lukket og myk/hard i flere dager. Men nå var den plutselig lavt plassert... Den flytter vel ikke på seg om man er gravid?.. ÅÅH! Da må jeg vel pent føye meg inn i rekka med de som går en ny periode i møte. SÅ KOM NÅÅ DA DRITT-TANTE!! Skal ikke ha ei sånn tante som tullmusa, som bare terger! [:(]

[:@] dritt tante! har ei sånn tante eg også, sinnsykt irriterende..håper ho ikkje kjem her igjen! og krysser fingrene for deg!

Takk, krysser for deg også[:)] Begynte virkelig å tro at jeg var gravid jeg nå, kjente veldig igjen den pressende følelsen nederst i magen. Tanta dukker vle opp i løpet av en ukes tid tenker jeg. fordelen med det er at jeg får litt mer oversikt over syklusen!

Klem

takk takk[:)]

Æsj ja!![:@]

Vi får bare stå på neste mnd altså![;)]

Da er vi tre med teite tanter (TT)
Tanta mi klarte å komme 7 dager over avtalt tid. Kan ikke skjønne at det går ann å være så uforskammet!![:@] Itilegg hadde det vært en misforståelse så jeg trodde hun skulle komme for 9 dager siden.[:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

Men hun har oppført seg merkelig forrgie gang hun var på besøk. Avtalen var 5 dager, som vanlig, men du ble i bare 3.

Hvordan skal folk få seg et stabilt liv da når den helvetes tanta dukker opp i utide og i utide[;)]

Holdefastklem til dere alle med ufordragelige tanter

Men vet dere hva, jeg tenkte jeg skulle sjekke tappen igjen nå, fordi jeg har alltid gjort det på denne tiden før. Og da var den høyt opp, nesten umulig å nå igjen! Så den var lavt bare akkurat da jeg sto opp. Skjønner ingenting jeg. Ikke bare tantene våre som er forskrudde. Tappene lever sine egne liv de også. TToT: Teite tapper og tanter!!!!!!

Back
Topp