ææh...intimt spørsmål..

inLove

Elsker forumet
kor e mellomkjøttet?he kjøpt en sånn krem som skal gjøre at man ikke revna,skal masserest i mellomkjøttet.skal den smørest oppi? eller mellom rumpehullet og ja..altså...mellom dei 2 hulla da?herregud...

Mellomkjøttet - området mellom skjeden og endetarmsåpningen kalles mellomkjøttet.

http://gs.stryn.kommune.no/strynu.skule/asbjorn/samliv/_private/anatomi,%20jenter.htm

takk[:)]ej googla de men må no vell smørest oppi me?kan ikke være farlig ihvertfall..

Hvilken krem er det du har kjøpt? Og hvor? [:)]

så herlig, søt du var når du skulle forklare dette! hihi :)

jeg har hørt om en olje greie som man skal smøre der, og godt opp i høgge! + at man kan smøre den på magen hvis det klør osv! :)

Er det ikke jordnøttolje tro..? Skal vi begynne med dette nå og hver dag fram til fødsel?

weleda sin fødselsforbedrende krem kjøpte ej...hørt mye skryt av den men va litt vell rennende..men fikk no smurt[;)] va ei jordmor så sa at ho hadde merka at veldig mange av dem som brukte en slik type krem hadde mindre rifte så da ska de pinade smørast her[:D]

ORIGINAL: Elis84

Er det ikke jordnøttolje tro..? Skal vi begynne med dette nå og hver dag fram til fødsel?

jordnøtt olje er vell samme greia trur ej...sto på pakken at man skulle smøre fra uke 34[:)]

ORIGINAL: krogenbaby

så herlig, søt du var når du skulle forklare dette! hihi :)

jeg har hørt om en olje greie som man skal smøre der, og godt opp i høgge! + at man kan smøre den på magen hvis det klør osv! :)

[:)][:)] veit at weleda he en krem for strekkmerke me..men kosta nesten 300 så den venta ej litt me...og en krem man kan smøre på puppane for å få mer melk[:)]

Jordmor brukte jordnøtt olje under fødselen sist, og jeg revnet nesten ingenting. Bare etlite sting, så jeg skal smøre meg litt med det i forkant denne gangen, så kanskje jeg revner like lite, eller mindre?[:D] Veldig fint å smøte sånn, for da blir huden mer tøyelig der nede[:)]

ORIGINAL: Nåssåbjønn

hehe jeg satser på at gullgruva holder seg fræsk og ikke sprekker fra ende til annen[8D]

Skader jo ikke å prøve [:)]. Men hvor får man kjøpt disse kremene/oljene?

Har tenkt lenge om hvor smart dette må være - hjelpe der det hjelpes kan [;)]

MEN: har tenkte at dette med smøringen er såååå lenge til - fra uke 34 - er jo uker til.. helt til det slo meg.. herregud! Det er jo i neste uke!!!! hehehe *rødme* [:D]

Får komme meg i butikken gitt [;)]

Back
Topp