æææsj! VORTER! hjelp :S

Javelin

Forelsket i forumet
nabojenta var på besøk her hin dagen med hendene full i store ekle vorter. Jeg har ANGST for vorter (ja jeg tuller ikke, jeg har en helt uforståelig, uforklarlig skrekk for vorter. Edderkopper og slanger, bring it on, men vorter...omg da dør jeg nesten...) så jeg kunne ikke dy meg, jeg MÅTTE vite...om de behandlet disse vortene... "neida de pleier å dette av av seg selv" var svaret jeg fikk.....og alle vet jo, SÆRLIG jeg med min frykt, hvor smittsomt vorter er....
jeg har aldri hatt det før og hva fant jeg idag, oppå hånden mellom langfing og ringfing...EN VORTE!!!! og da er jo min første tanke HERREGUD KAN JEG FÅ KJØNNSVORTER av dette her??? (det er sikkert ikke det samme engang xD ) kan jeg få vorter i munnen av å spise med den hånden med vorte på? og mer til... svaret ser sikkert nei på alt sammen, men det er jo bare sånn når man har en frykt, man krisemaksimerer og tenker det værste :P Jeg har nå fått tak i Verucid og smørt småjævelen inn, håper ikke det dukker opp flere og A sine hender overvåkes konstant...jeg sitter her og tar meg selv i å ha lyst å vaske ALLE lekene hennes, helst på kokevask i maskinen, tilfelle besøket har tatt i dem....BAH!!! kan dere komme med konkret vortefakta som roer meg ned? evt tiltak jeg bør/kan gjøre? tåpelige frykt :(
 
Huff da men trøst deg med at det er ufarlig, det smitter kjempefort så hun burde bli behandlet med vortemiddel kan du si til foreldrene!

Gå inn på vorter.no du så får du nok svar på det meste :)
 
Back
Topp