æææ... klarte ikke dy meg...

firkløver

Forelsket i forumet
Januarhula 2014
joda, i morges måtte jeg ta en cb test.... :dance008 og jammen kom det ikke en svak positiv strek... svak, men tydelig... hva betyr dette??? r det en sjanse for at jeg er gravid? jeg er på 10 rugedag.... :smiley-bounce013
 
snoker litt... og sier grattis :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Det er en sjans for at du er gravid ja for Ovitrelle er jo ute av kroppen! Ta en ny test rundt rugedag 14, men vil nok kanskje tro at den er sterkere ja ;)!! Hvisker et stille; Gratulere masse, kan se ut som om du er gravid:)!! (så skal jeg rope det ut om ca 4 dager :D
 
20130505_103751-1.jpg
20130505_103751-1.jpg
 
Dette ser jo bra ut!! :) Gratulerer så mye :)
 
Wohooo grattis
 
ser bra ut! Satser på den blir sterkare på testdatoen!
 
gratulerer :)
 
håper den er sterkere og sterkere...men det er en positiv test :) hvisker et gratulere jeg :)
 
ny test tatt i dag... og den va sterk positiv... :smiley-bounce016 fy så nervøs eg va da... har vært oppblåst di siste to t,tre dagene, så di trodde kanskje eg kunne være overstim... hjelp! aner ikke hva d betyr... klarer ikke å slippe jubelen løs heller.... er så redd får å bli skuffa....
 
Skal på kk nå kl 13.30 for undersøkelse.... *gulp*
 
Miiiiih, gratulerer så mye!!
 
SPENNENDE!!! :D Håper du har klart det. :)
 
tilbake fra kk, og jo beg overstim... fått sprøyter som må tas og sykemelding... svar på blodprøver i morra... sukk... r d ikke d ene så r d d andre...
 
Back
Topp