æææææ!!!! *GLAD*

M

mrspurple

Guest
har ikkje sagt någe i tilfelle d ikje sko bli, men d nærme seg!!!! me har sett på HUS! og me ska legga inn BUD!! å d var ikje mange som va intresserte i huset, siden d e litt lenger ut i jungelen, så me har faktisk sjangs!

fikk klarsignal fra banken, ska få takstmann på vårt hus, (me vett at dette e mer verdt enn d andre pga beliggenhet, oppussa, osv..), så ska me by på d så fort me vett liiitt mer!! åååå fytti eg glede meg!!!! hehe, ser vel ikje d på alle utropstegnå??? hihi

å lykke!!

fælt å sei d, men endelig ser eg ett lys i enden av "bor-på-siå-svigermor-å-d-e-drid" tunellen! :D

OPPDATERT:

Vi fikk ikke huset til det vi ville gi...ingen flere bud... vi skal stå på lista fremdeles så får vi se hva som skjer.. SJIPT! men sånn er det :)
 
ÅÅÅÅåhhh. Så spennende :) lykke til med budrunde da :)
 
Åååhh så spennende.
Når slutter budrunden da?
Får håpe dere får det, og får en fin slump mer for huset dere selger slik at dere har penger til overs når alt hus styret er avvikla :)
Lykke til fra meg :D
 
Så gøy :))) lykke til med budrunden! Venter vi i spenning på å høre hvordan det gikk, krysse fingra:)
 
Så spennende! Skjønner at man kan trenge litt avstand, det er bare sunt! Krysser fingrene for at dere vinner budrunden! :)
 
Åååhh så spennende.
Når slutter budrunden da?
Får håpe dere får det, og får en fin slump mer for huset dere selger slik at dere har penger til overs når alt hus styret er avvikla :)
Lykke til fra meg :D

budrunden har ikke starta enda, så håper jo ikke noen byr høyere enn oss når vi starter den :p VIL ha det huset! øverste etasje er ikke innreda, og det er så deilig å kunne gjøre det som man vil der oppe! :)
han venter telefon fra megleren, skal holde dere oppdatert :D
 
så spennende! Krysser fingrene for at det blir deres :D
å skjønner du gleder deg til å komme dg lengre bort fra svigermor;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Så spennende og gøy da! :) Og så deilig og få litt mer avstand fra svigermor! ;) Hold oss oppdatert da! :D
 
Uuuuuu spennende :D håpe dok får det sånn at dok får bo i fred og ro :)

Sent from my GT-P7510 using BV Forum
 
Spennende!! Blir sikkert godt å komme et sted de ikke kan titte inn :) lykke til!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum
 
spennende, lykke til!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum
 
Da har Dan vært å sett på huset sammen med sakkyndig. Det eneste han var "bekymra" over, var at vi må koble oss til kommunalt vann og sånn... er brønn der nå. men det er jo ikke det værste, og en "fillesak" i forhold til alt som kunne vært! så jeg er happy, han er happy, og i morgen ringer vi kommunen for å dobbelt sjekke prisen på å koble oss til vann, og etter det hiver vi inn budet. ut ifra salgsoppgaven, så varer budrunden til 12 dagen etter budet. så er vi heldige vet vi på fredag om vi får oss nytt hus eller ikke! å du som jeg gleder meg gløgg ihjel!!! :D dagene nå kan ikke gå fort nok! :p
 
Da har Dan vært å sett på huset sammen med sakkyndig. Det eneste han var "bekymra" over, var at vi må koble oss til kommunalt vann og sånn... er brønn der nå. men det er jo ikke det værste, og en "fillesak" i forhold til alt som kunne vært! så jeg er happy, han er happy, og i morgen ringer vi kommunen for å dobbelt sjekke prisen på å koble oss til vann, og etter det hiver vi inn budet. ut ifra salgsoppgaven, så varer budrunden til 12 dagen etter budet. så er vi heldige vet vi på fredag om vi får oss nytt hus eller ikke! å du som jeg gleder meg gløgg ihjel!!! :D dagene nå kan ikke gå fort nok! :p
Spennende! Tenk for en julegave det hadde vært! Da er det ikke så viktig med ny mobil ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
 
Spennende! Tenk for en julegave det hadde vært! Da er det ikke så viktig med ny mobil ;)

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Haha, nei da kan den mobilen bare ha det så godt!! Hihi :D

i morgen skal keg på oppdrag på kommunen, i banken, til jobben til dan å få signaturen hans iom at printeren her hjemme ikke funker, så tilbake i banken å sende budet! Dette blir spennende!! :D
 
Back
Topp