åttling-mammaen !

Ashtrey !

Gift med forumet
Herregud, fotografene er jo helt syyke ! [8|][:-]

Hadde blitt pissredd jeg..

ORIGINAL: Oka

Er det 14 barn tilsammen hun har?

Ja. akurat passe det [8D][8|][:-]

Synes litt synd på henne jeg..

ORIGINAL: *Joha*

ORIGINAL: Oka

Er det 14 barn tilsammen hun har?

Ja. akurat passe det [8D][8|][:-]

Å hjelpes meg

ORIGINAL: Helene Smurfemor

Syns i grunn mest synd på ungane...

Samme her !

Blir stressa av å se på[8D] 

Hun prater jo siiinnssyyyyykt heletiiidden fortforoooorrt!

ORIGINAL: Ashtrey !

Samme her !

Samme her å...

Ammer hun alle??????

Jeg synes i grunn bare synd på ungene.. [:(]
Og jeg tror nok hun gjør det hun kan for å tiltrekke seg oppmerksomhet.. Hun ville jo lage en realityserie!! Du vil ikke lage realityserie, hvis du vil ha fred.. [8|]

ORIGINAL: TrollebolleMor

UNNKYLD meg,men dette her takkler hun jo TYDELIGVIS ikke.....
Jeg sitter bare å måper her.....

Hun gjør jo ikke det i det hele tatt!
Ikke forsvarlig[&:]
Evit time-out på gresset mens en annen unge tråkker og sitter på babyer som ligger rundtom på gresset!

Ett "normalt" menneske ville ikke satt seg selv i en slik situasjon. Men, man må jo gjøre det beste ut av det[:)] Alt i alt håper jeg hun takler dette bedre enn det hun gir uttrykk for nå på TV :-P

ORIGINAL: StinkiStini

Evit time-out på gresset mens en annen unge tråkker og sitter på babyer som ligger rundtom på gresset!
Ja,jeg vet nesten ikke va jeg skal si en gang....
Hun flirer mens ungen kaller ho for bitch,jeg mener??

Har ikke hørt henne snakke rolig- avslappet og fint til noen.
Alltid småhissig, stressa og halvveis kjeftende på en ikke-kjeftende måte.

uuuff[&:]

Jeg vil ikke si noe om hvordan hun takler/ikke takler det, for jeg vet faktisk ikke hva som er normen for en åttling-mammas oppførsel..

Jeg hadde freaka ut og vært all over the place de første årene selv hvertfall..

Ja,jeg vet nesten ikke va jeg skal si en gang....
Hun flirer mens ungen kaller ho for bitch,jeg mener??

Har ikke hørt henne snakke rolig- avslappet og fint til noen.
Alltid småhissig, stressa og halvveis kjeftende på en ikke-kjeftende måte.

uuuff[&:]

Er kjempe imponert over henne jeg! Skal litt til og være avslappet og hyggelig når du har 14 barn, 8 av dem i spedbarnsalderen og resten i trass alderen + et hav av fotografer som bare venter på at du skal tabbe deg ut!

Jeg synes jo selvsagt at dama burde stoppet etter seks barn...[8D]

MEN: har dere sett den serien med de som har 8 barn? Tvillinger og sekslinger? Nå er jo disse to foreldre da, men har dere sett hvor harmoniske de virker i forhold?

De som filmet denne "dokumentaren" virker jo nesten som de har lagt opp til at det skal virke kaotisk. Kamera skjelver og beveger seg rykkvis- og jo mer barna skriker jo mer "virrer" kamera slik at støyen blir fremhevet...

Er ikke for 14 barn- men la merke til at fremstillingen er med å bidra til at det virker kaotisk og lite kontroll[;)]

ORIGINAL: Snupså

Jeg synes jo selvsagt at dama burde stoppet etter seks barn...[8D]

MEN: har dere sett den serien med de som har 8 barn? Tvillinger og sekslinger? Nå er jo disse to foreldre da, men har dere sett hvor harmoniske de virker i forhold?

De som filmet denne "dokumentaren" virker jo nesten som de har lagt opp til at det skal virke kaotisk. Kamera skjelver og beveger seg rykkvis- og jo mer barna skriker jo mer "virrer" kamera slik at støyen blir fremhevet...

Er ikke for 14 barn- men la merke til at fremstillingen er med å bidra til at det virker kaotisk og lite kontroll[;)]

Jeg har ikke sett den serien, men vil bare si at det å være en eller to foreldre er så to ulike verdener at det ikke kan sammenliknes. Jeg må jo si at dama takler det sinnsykt bra, men det er jo bare fordi hun ikke er skrudd sammen som oss andre. Noe er alvorlig galt...Det normale hadde vært å kollapse etter et par døgn i en slik situasjon, spør du meg..

Back
Topp