åssen økonomisituasjon har dere?

Vi har en hulter i bulter felles økonomi, begge er like håpløs med penger desverre. Vi har delt på alt siden vi hadde vært sammen i 2-3 mnd. Hvis ikke så hadde han virkelig fått et problem når han gikk på skole og hadde en inntekt på 6000 i mnd... Nå jobber han og tjener vel sikkert 6000 mer enn meg i mnd så det jevner seg jo gjerne ut. Og det er heller aldri noe problem hvis jeg tar en shopping tur med hans kort.(innen rimelighetens grenser selvfølgelig, jeg ville jo aldri ha tømt kortet liksom el brukt flere tusen. Synes det er greiest sånn, den som har penger betaler. Hadde aldri funnet meg i den ordningen dere har. Tapsituasjon? Fy faen for en gjerrigknark! Et forhold er da ikke noe han skal tjene penger på![:'(]

er helt enig med alle sammen,syns at når man er familie så skal det ikke være mitt eller ditt,hadde vært utrolig deilig og bare kunne ta kortet hans og kjøpe det datteren vår trenger istedet for og enten vente til jeg får råd eller på en måte måtte be om og få non penger så jeg får kjøpt ditten og datten,sa til han nå istad at dette gidder jeg ikke mer du kan bynne og pakke når du kommer hjem fra jobben og flytte,så nå er han en smule ydmyk og vi skal prate om det så fort dattra vår har lagt seg og komme til en annen ordnig[:)]

her har vi helt felles økonomi.. det hadde jo ikke funka her om vi skulle delt.. for her er det sambo som tjener og jeg som bruker.. (jeg er student)[:)]

okey alle sammen da kan jeg gledelig informere at vi har kommet til en løsning,vi skal enkelt og greit summere opp begge lønningene og dele de i to sånn at vi begge har likt utgangs punkt,alle faste regninger og sånt betaler vi selvfølgelig likt,hehe men han vil fortsatt ha det kvitterings systemet da,men da sa jeg at det er greit men mat skal holdes utenfor,så da blir det ting til hjemmet og ting til datteren vår og slikt som går i det systemet og dere vet jo alle det jenter at gubber kjøper svæært lite ting til hjemmet.men syns at det blir en grei ordning egentlig[:)]

ORIGINAL: Grimera

Sånn hadde jeg aldri orket å ha det!!

Her er alt felles, og jeg er glad for det!

ORIGINAL: Thothamon..

oj, sån hadde jeg aldri orket å ha det.
vi har fellesøkonomi, vi deler det vi har av penger.

Enig. Her deles hver krone og øre. [:)][:)]

Vi har felleseie her - og ser aldri på hvem som har brukt mest/minst. Jeg styrer hjemme med barna og mannen min jobber - og slik ønsker vi å ha det.

ORIGINAL: tikka

okey alle sammen da kan jeg gledelig informere at vi har kommet til en løsning,vi skal enkelt og greit summere opp begge lønningene og dele de i to sånn at vi begge har likt utgangs punkt,alle faste regninger og sånt betaler vi selvfølgelig likt,hehe men han vil fortsatt ha det kvitterings systemet da,men da sa jeg at det er greit men mat skal holdes utenfor,så da blir det ting til hjemmet og ting til datteren vår og slikt som går i det systemet og dere vet jo alle det jenter at gubber kjøper svæært lite ting til hjemmet.men syns at det blir en grei ordning egentlig[:)]
Høres mye mer fornuftig ut det ja[:)]

ORIGINAL: RosaMirabella

Her er alt felles!

Sånn har vi hatt det fra den dagen vi ble sammen, til og med før vi flyttet sammen![;)][:)]

Back
Topp