årstider

camlilla

Elsker forumet
hva liker dere og hva liker dere ikke ved de forskjellige årstidene?
og hvilken årstid er din favoritt og hvorfor?

Jeg er et sommermenneske, jeg elsker alt over 30 grader[8D]

ORIGINAL: *Minibønna*

så vintern er et "ork" for deg..

godt det er sommer snart da. var egentlig derfor jeg lurte. folk har en tendens til å like sommern bedre enn vintern

Vår og sommer :P Så lenge det ikke blåser og snør så er jeg egentlig fornøyd! :P

Sommer... helst som minibønna sier her, over 30 grader [:D]
Varmt og godt, lyst å fint [:D][:D]
I tillegg er folk generelt gladere om sommeren [:D]

Vinter/høst er koselige de også på sin måte... men trives ikke med lange mørke dager og 15 plagg med klær på [&:]
Kaldt og vått, og masse merarbeid med måking, og skraping av bil.. glatte veier..

ORIGINAL: camlilla

godt det er sommer snart da. var egentlig derfor jeg lurte. folk har en tendens til å like sommern bedre enn vintern

nei, ikke et ork...

men jeg liker å ha det varmt[:D]

så elsker jeg ski sport og den slags også[8D]

er ikke så stor fan av "mellom" årstidene. altså vår å høst.. bare reggen å dritt haha.. pluss jeg er altid forskjøla om våren og høsten.

men vinteren er kjempe gøy, ski,snø og jul, så vinteren liker jeg
men sommeren er nok den beste årstiden.
sommer, sol, varmt,grillig og utepils..

Liker best våren og høsten :)
Våren når det begynner å sildre vann og snøen smelter, og når det springer ut grønt overalt.
Og høsten med alle de flotte høstfargene :)

Høsten syns jeg er den beste tida[:D] Ikke for varmt, men sånn passe vær og nydelige farger[:D]

Liker ikke våren når det pøøøøøsregner[:'(]

Jeg elsker sommer og varmen! Og våren da snøen begynner å smelte og det lukter vår [:D]

Høsten er også en fin tid, og vintern er jo herlig av og til. Er jo så artig å være ute å leke og hærje i snøen [:D]

ORIGINAL: camlilla

nei, ikke et ork...

men jeg liker å ha det varmt[:D]

så elsker jeg ski sport og den slags også[8D]

ser den. deiligere når man slipper å kle på seg for å gå ut.

Høsten-da går endelig sola ned igjen og mørketia er over. Men sommeren er ikke så ille den heller om det er litt temp.

Jeg syns også hver årstid har sin sjarm, men tror jeg liker våren best da det blir varmere og lysere ute og man endelig kan kle på seg mindre når man skal ut.

det jeg liker minst med våren/sommeren er syklister i veikanten, insekter og ikke få sove om natta fordi det er så varmt. og så er jeg ikke så veldig fan av at folk ikke plukker opp hundemøkka og det er så mye verre når det er varmt enn når det er kaldt. og når man har småbarn så er det jo det å passe på at det ikke er for varmt og at de ikke blir solbrent og sånn. påkledning er ofte lettere når det er kaldere ute.

vinteren er jo bra fordi det er jul og snø og vi kan ake og gå på ski. det jeg liker minst med vinteren er jo måking, skraping av is på bil og at det innimellom er så sinnsykt kaldt. men bare man kler på seg går det jo greit.

-Høsten er fin fordi den har så mange nydelige farger, men samtidig så liker jeg den ikke pga alt det stygge været.
- Vinteren er nydelig pga alle aktivitetene jeg kan finne på med mine 2 fantastiske hunder, men samtidig så er det jo alt for kaldt.
- Sommeren liker jeg også fordi det er deilig og varmt, noe jeg ikke liker er alle insektene.
- Våren er fin fordi da blir det varmere i lufta og da vet jeg at sommeren ikke er langt unna, noe jeg ikke liker er at det er så mye regn.

Men min favoritt er definitivt VINTEREN. Er skikkelig vintermenneske:)

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Liker helt klart vår og sommer best! Men høsten er fin den og... Bare vinteren som er et evig pes med snø, slaps, kaldt, masse klær osv osv

jepp!

jeg liker alle årstidene jeg i grunn !

liker regn og vind på høsten og våren, liker sol og varme på sommeren og snø og kulde på vinteren ! [:D]

Back
Topp