årsaker til hyppig vannlatning?

peggy

Gift med forumet
er  såå drittlei av å stdig få hørt i bhg, gutten deres tisser ofte, hint,hint, kan være diabetes altsååå..
menn er de ikke ganske normalt at de innimellom tisser oftere enn andre ganger ?
han har riktignok hatt en del uhell den siste 14 dagene. men tenker de er vel bare en periode.
syns liksom de blir såå grunnløst å komme med insinnueringer om at de er diabetes.. syns de er ganske spesielt.
rar hele bhg spørr du meg. ingen andre symptomer..

ORIGINAL: Kaspern min

Eg tenkte på blærekatar, men da hadde jo han garantert gitt uttrykk for at det var vondt å tisse...

Min gutt tisser og mye, byter bleie rett som det er.. Men han er flink å drikke mye da, så der ligger vel grunnen!

de er ikke vondt å tisse, min gutt drikker oxo mye, de kan gjo bare være de?. nei gir opp den bhg, har vært såå mye. dritt der.

ORIGINAL: peggy

Eg tenkte på blærekatar, men da hadde jo han garantert gitt uttrykk for at det var vondt å tisse...

Min gutt tisser og mye, byter bleie rett som det er.. Men han er flink å drikke mye da, så der ligger vel grunnen!

de er ikke vondt å tisse, min gutt drikker oxo mye, de kan gjo bare være de?. nei gir opp den bhg, har vært såå mye. dritt der.

Men VET du at han ikke har sukkersyke da? De vanligste symptomene på sånne små ER jo faktisk at de er tørst og drikker mye og at de tisser mye.. Kan hende barnehagen bare er genuint bekymret?? Er ikke verre enn et lite stikk i fingeren for å finne det ut vettu...

ORIGINAL: Pearl

ORIGINAL: peggy

Men VET du at han ikke har sukkersyke da? De vanligste symptomene på sånne små ER jo faktisk at de er tørst og drikker mye og at de tisser mye.. Kan hende barnehagen bare er genuint bekymret?? Er ikke verre enn et lite stikk i fingeren for å finne det ut vettu...

hehe nei de gjør jg ikke, men rart at vi ikke har reagert, har vært på do 2 ganger siden ha komhjem fra bhg.
men de har blitt såå OBs etter en annen gutt i bhg fikk diabetes, nåå virker de som de tror alle kommer til å fåå de..[8|]

Back
Topp