åreknuter

hildemor1

Elsker forumet
noen som har tenkt på det?

mamma fikk åreknuter på føttern rett etter hun hadde født meg..
uff vil ikke ha det jeg er jo så stygt, men så sier folk at det er arvelig
hm ja ikke vet jeg[8|]

Du fikk ikke med førstemann?
Da er vel sjansen mindre for at du får det med andremann og? Eller???

Jepp, har de i massevis [:'(] Legen min prøvde lissom å trøste meg med at det var ikke så mange så hadde så flott mage med to tette unger, ingen strekkmerker eller henemage.... MEN, eg syns faktisk det e verre med åreknutene, magen klare eg liksom å styre meg fra å vise.... men beina [:'(]

Jeg har fått en stygg knute på venstre legg, æsj!!!! Fikk ingen sist, men denne gangen kom den tidlig. Tror faktisk det var allerede i første trimester [:'(] Har ingen strekkmerker enda da, håper jeg slipper det i alle fall... Fikk ingen sist, men da fødte jeg jo på denne tiden.

Gå med støttestrømper så slipper du åreknuter.. Jeg tror ikke jeg får mer strekkmerker en det jeg har etter adrian.. Huden min er jo ferdig tøyd hehe

Går det ikke ann å bli kvitt åreknutene med elektrolyse a?

åreknuter kan opereres bort de hvis de blir veldig skjemmende.[;)] kjenner ei som har gjort det.
håper jeg ikke får noen as..... verken mamma eller søstersen har så håper jeg følger etter de to da[:D]

mamma opererte bort sine åreknuter fordi hun hadde så mye ont i dem, men legen sa at det var stor sannsynlighet for at de ville komme tilbake[8|]

hehe[:D] omtrent rett etter jeg hadde presset ut cecilie ba jeg jordmor om å sjekke føttene mine etter åreknuter..
hun så bare rart på meg[8D]

Back
Topp