åreknuter!!!!!

lillemolla

Gift med forumet
hei.Lurer på om andre har vært plaget med åreknuter i svangerskapet.har fått ned i underlivet og kjønnslepper + at blodårene er blitt mye tydeligere på beina også.det gjør sikkelig vondt i de som sitter i skambenet og lysken så ble sykemeldt 100% av legen min..Fikk litt sjokk da han sa atjeg ikke burde jobbe noe mere fram til termin.(står hele dagen på jobb).grunnen var at dette ikke kom til å forsvinne og plagene ville bli værre ved neste svangerskap..får litt panikk nå!! syns å ha lest at åreknuter i underlivet vil forsvinne etter fødsel!!??? er det andre som har blitt sykemledt pga dette??? ble ganske overraska av å bli 100% sykemeldt....2mnd til termin enda[8|]

ikke fått hemorider da heldigvis.men det er vel snart den eneste plassen som er uten åreknuter[:(]

Åreknuter er den eneste plagen som er mulig å få i svangerskap som jeg ikke har fått!! Kan sikkert vere behjelpelig på alle andre svangerskaps-plager, men ikke åreknuter. Ville bare si at jeg føler med deg. Men de forsvinner helt sikkert etter fødselen[:)]

jeg prøvde meg på en spansk en..gikk på apoteket for å kjøpe hemoridekrem for å smøre på åreknutene på skambenet i håp om at det kanskje hjalp på, men den var nok litt for optimistisk.funker nok kun i baken den...legen sier at jeg bare må legge meg nedpå flere ganger om dagen for å lette på trykket...skulle ønske det var noe annet som hjalp.har lyst å pakke inn underlivet i is til tider.føler som det holder på å sprenges[:(]

hadde ingen så eg veit ikkje kva det der er....

da var du heldig teba!!! [:)] ikke noe du har lyst på heller...

Det må være frykteli vont [:(] føler med deg.

Det eneste jeg vet om åreknuker er at de kan bli kjempe store, men at de enkelt kan fjernes .kirurgisk.

Hadde en venninne med mange på beina... hun fikk de fjernet, det ble helt bra[;)]

Har aldri hørt om slikt i underlivet.

Det går helt sikkert bra.

Back
Topp