åpning..

Hege s

Glad i forumet
lurer litt.... [8|]

er en del med åpning her nå.. eller??

jeg har gode 3 cm, og lurer fælt på hvor lenge man kan gå sånn.....

er det noen økt infeksjonsfare??? hm...

dere andre som har åpning, er dere førstegangsfødende, eller flergangs?

Jeg har ikke peiling på om jeg har åpning, ingen som har sjekket..

Men hvordan er det med den åpningen, ligger hodet til baby rett innfor åpningen da? sånn at det går ann å ta på hodet?

Har ikke peiling jeg.. men da jeg ble sjekket av lege for ca 14 dager siden sa hu at hu kunne ta på hodet, men ingenting om at det var åpning eller ikke... ikke mye til hjelp dette heller... [8|][8|][8|]

ORIGINAL: Hege s

lurer litt.... [8|]

er en del med åpning her nå.. eller??

jeg har gode 3 cm, og lurer fælt på hvor lenge man kan gå sånn.....

er det noen økt infeksjonsfare??? hm...

dere andre som har åpning, er dere førstegangsfødende, eller flergangs?

Fikk beskje av jordmor at jeg kan gå både 1 til 2 uker med 3 cm åpning, men sa også at det kunne sje når som helst.. bare riene blir ekte.. hehe..

Jeg er førstegangs fødene.. [:)]

jeg har ikke spurt om å sjekke det jeg... aner ikke hvor lenge man kan gå jeg... men tror faktisk man kan gå ganske lenge med liten åpning[&:]

3 cm er da ikke liten åpning... [8|] eller?

ja man kan kjenne babyens hode like innenfor åpningen, såfremt h*n ligger med hodet ned da... [;)]

Aner ikke jeg... ei venninne av meg gikk med 2 cm i mange dager. Men det er sikkert veldig forskjellig. Hvorfor kunne det ikke bare vært en "fasit"[:D] Baby'n kommer den dagen, det skjer slik og slik, fødselen starter slik og varer så så lenge og vips så har man baby'n i armene sine[:D]

ja sant....... [;)]

hadde såvidt åpning når jeg var på føden..
så var jeg til legen tirsdag forrige uke, da sa han det var en 1,5-2 cm, så denne uken er det 3 cm..........
så det er jo framgang.. men jeg hadde jo håpt det gikk fortere...

jeg måtte jo selvsagt kjenne etter selv.[:-].. jeg kunne kjenne hodet til bebisen... weee..... spennende.. [:D] 

jeg driver ikke å roter oppi der.. er VELDI forsiktig... er så nysjerrig jeg... [8|] 

*klåfinger*

Back
Topp