åpne barnehage

dommett

Forumet er livet
har så lyst til å åpne min egen barnehage om noen år når huset er feridg. har en låve stående som vi må bygge opp på nytt så da kan den jo likegodt bygges om til bhg... noen som vet litt om satser man får av stat/kommune i tilskudd. vet det variere fra kom til kom men bare litt sånn ca. vet de har oppstarttilskudd også til bygg osv.noen som vet noe om dette? og hvor finner jeg oversikt over lønn til førskolelærere og ufaglært? hvar inne på pbl men fant det ikke der, kanskje jeg må være medlem?

blir nok ikke før om et par år, men vil se på budsjett og søke tilatelese fra kommune og naboer for bare det kan jo ta evigheter [8|] og må jo også tegne nye byggeplaner for låven

Ring kommunen, og de setter deg over til barnehageetaten. De kan nok svare deg, og skulle ønske du bodde i Kr.sand. Jeg er førskolelærer og er på jakt etter ny jobb....

[:D] ja

har ringt og snakket og sent en mail nå om et møte. kan jeg spør hva tariffen ligger på i lønn? hos pbl feks?
ORIGINAL: bonzie

Ring kommunen, og de setter deg over til barnehageetaten. De kan nok svare deg, og skulle ønske du bodde i Kr.sand. Jeg er førskolelærer og er på jakt etter ny jobb....

Ja, de er beste...de har iallefall den beste lønna mener jeg...

Nederst på denne siden kan du se tariffen[;)]

http://www.utdanningsforbundet.no/no/Lonn-og-arbeidsvilkar/Private-Barnehagers-Landsforbund-PBL-A/

Back
Topp