åpen barnehage

Helenesmamma

Elsker forumet
i dag ska mg og Helene i åpen barnehage.det e ett tilbud for alle som går hjemma me barna sine her.då kan me ver der fra 0900-1400 men me foreldre e der heila tidå me de.då får de treffa andre barn og det bler masse lek og musikk.tenke nok dette bler kjempekjekt for helene og meg[:D]og så koste det bare 30kr pr gang[:D]

så gøy. jeg har også vært på det en gang. kjempe koselig! vi skal til fotografen i dag. skal ta 1 års bilder av henriette, og jeg skal ta gravid bilder...er litt stressa....hehe

Så smart!! Det er jo en kjempefin måte å treffe andre barn på samme alder (og foreldrene også!)

Vi skal i åpen barnehage neste torsdag. Jeg gleder meg sånn på Fridas vegne, men gruer meg litt på mine. Er sjenert. Uansett så tror jeg det blir bra. Jeg gleder meg til å se hvordan Frida oppfører seg i barnehagen. Det er hvertfall et kjempebra tilbud!

ORIGINAL: namba

Vi skal i åpen barnehage neste torsdag. Jeg gleder meg sånn på Fridas vegne, men gruer meg litt på mine. Er sjenert. Uansett så tror jeg det blir bra. Jeg gleder meg til å se hvordan Frida oppfører seg i barnehagen. Det er hvertfall et kjempebra tilbud!

Jeg kan også være litt blyg til tider, men det hjelper sannelig å ha med seg en baby - de bryter jo isen med hvem som helst... og da har du jo garantert noe felles med de andre menneskene som er samlet der også. Dette kommer til å bli kjempebra, og både du og Frida vil trives tror jeg!

Ja, jeg er jo garantert å ha noe til felles med alle som er der så det går nok bra. Jeg har ringt og gitt beskjed til hun som driver det om at jeg vil bli introdusert til de som har jevngamle unger som Frida så da blir det jo lettere også.

Back
Topp