åpen barnehage

silke

Gift med forumet
Detter er tingen... Marielle elsker å leke med de andre ungene. Har vert der 3 ganger nå og i dag da vi kom jublet hum. Det er så kjekt å se henne så glad.

Synest dette er et kjempe tilbud. Betaler 20 kr og da får vi lunsj og leke hele dagen, det er og barnehage personell som har lese stund og aktiviteter. Store lyse lokaler mad masse leker.

Vi går i den i kong oskars gate.

Kjempe fint.

er virkeli å annbefale.

ORIGINAL: silke

Detter er tingen... Marielle elsker å leke med de andre ungene. Har vert der 3 ganger nå og i dag da vi kom jublet hum. Det er så kjekt å se henne så glad.

Synest dette er et kjempe tilbud. Betaler 20 kr og da får vi lunsj og leke hele dagen, det er og barnehage personell som har lese stund og aktiviteter. Store lyse lokaler mad masse leker.

er kjekt det der, vi har vært på den de har på sandsli. men den er bare åpen noen timer to ganger i uken.
kong orskars gate, hmm hvor var det igjen, er ikke det i byn?

ORIGINAL: Thothamon

er kjekt det der, vi har vært på den de har på sandsli. men den er bare åpen noen timer to ganger i uken.

jo det er i sentrum.gata fra mac på vei til fløyen og innover forbi kors kirken og mot bystasjonen,,, hihi forsto du det?

Det er åpent alle dager utenom tirsdag. kl 11 er det lunsj.

ORIGINAL: Kjersti:)

Vi går i den i kong oskars gate.

Kjempe fint.

hmm.. kanskje jeg skal ta turen jeg også en gang. er det om onsdagen eller noe?

si i fra da så kan vi møtes....

ORIGINAL: Thothamon

jo det er i sentrum.gata fra mac på vei til fløyen og innover forbi kors kirken og mot bystasjonen,,, hihi forsto du det?

Det er åpent alle dager utenom tirsdag. kl 11 er det lunsj.

jooo jeg skjønte, da vet jeg hvor det er.
kansje vi tar oss en tur dit. har en venninne med 3 unger så det hadde vært kjekt[:)]
takk for tipset[:D]
når åpner de?

ORIGINAL: betty

kom på noe lurt jeg,vi kan ha babyverden treff der[:D][:D][:D][8D][;)]
*sorry jeg er bare overtrøtt asså*
var jo smart det[:D]
vel å merke, jeg og er overtrøtt[:)], men smart var det[:D]

det var lurt BV treff i den åpne barnehagen... så kan vi jo rekrutere nye brukere og få vannvittige honorar fra Sandviks......[:D][:D][:D]

Tror det åpner kl 10... aner ikke, vi sliter med å nå lunsjen...[&:]

var dette urealistisk ?????

det var lurt BV treff i den åpne barnehagen... så kan vi jo rekrutere nye brukere og få vannvittige honorar fra Sandviks......[:D][:D][:D]

Tror det åpner kl 10... aner ikke, vi sliter med å nå lunsjen...[&:]

Hehe, bra de ikke åpnet 7.30 da.   kansje håp om å rekke det selv da[:D]

var dette urealistisk ?????

nei er du galen[:D]

Så gøy [:D] Bor du i Oslo?
Hadde tenkt meg en tur til en slik jeg og tulla også. Men ikke kommet meg så langt [:(] Hun elsker andre unger.
Gleder meg til hun begynner i barnehagen for hennes del. Tror hun kommer til å få det så gøy, er så sosial av seg. Bare krysse fingre att hun får plass .

ORIGINAL: solsikke76=0)

Så gøy [:D] Bor du i Oslo?
Hadde tenkt meg en tur til en slik jeg og tulla også. Men ikke kommet meg så langt [:(] Hun elsker andre unger.
Gleder meg til hun begynner i barnehagen for hennes del. Tror hun kommer til å få det så gøy, er så sosial av seg. Bare krysse fingre att hun får plass .

ja de er ikke gamle før de har glede av herandre.

Vi bor i bergen alle oss[;)] du får ta turen[:D]

Back
Topp