ånei har jeg mistet?

-ftwx-

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Har tatt slile strips test i fire dager på rad. Og for hver dag så bar de blitt bittelitt sterkere. I de siste to dagene har jg hatt litt brunlig utflod. Og i dag morges, hadde jeg skikkelig knip. Idag er ikm, og testen ble like "svak" som for 3 dager aiden? :/ er ganske urolig... :(

Husk at testene kan ha ulik mengde fargestoff i seg! Brun utflod er somregel ikke farlig! Håper dette går veien for deg! Sender deg en god klem!

Krysser fingrene for at alt går bra:) jeg hadde også svake strimmeltester rundt IKM, det var først på dpo 20 at de ble skikkelig sterke:) vi produserer hcg ulikt og hos noen tar det lenger tid

dra till legen å ta en hcg prøve? så lenge du ikke blør friskt blod og har smerter trenger det ikke å bety at du mister :)

Jeg krysser fingrene for deg :-) men sikkert ikke dumt å få tatt en hcg test. Så slipper du gå å tenke på det. Sender en stor klem

Har ikkje erfaring med sånne strimler og den slags. Men har erfaring med SA og det gjor vooondt og det blør friskt og mykje. Litt knip kan også vera sterke luftsmerter. Krysser fingrane for deg! Håper det går fint :) Er du i tvil gå til lege å ta blodprøve så får du sikkert svar <3

Takk for gode ord. La meg litt nedpå, og drømte jeg tok en digital test "ikke gravid" skrekk og gru! Typisk at dette skjer rett før helg. Siden jeg ikke blør, så holder jeg hodet oppe og jåper på ulikt fargestiff o prøven :)

Ikke test mer nå! Det skaper bare unødvendig stress! ;)

Ja, jeg pleier alltid å være så avslappa. Men merka at jeg ble litt stressa av å sitte å tyde disse stripsa. Så nå tenkte jeg å kjøpe en digital, teste med ettermiddagsurin. (er jo IKM likevel) Og når den enda viser 2-3 uker, DA er jeg avslappa :p

Skjønner deg godt! Fikk en sånn skremsel selv da jeg var 4+2! Men da var det clearblue plus som ikke ble sterkere, men viste seg at det var mindre fargestoff bare! :) etter det bestemte jeg meg for å ikke teste mer! :P

Ja, jeg tenker jo at HVIS dette hadde vært en SA, så ville hcg sunket litt.. Og jeg ville vel blødd faktisk.. Litt brun spotting er kanskje ikke så unormalt rundt IKM.
Nå blir det å slappe av, fete seg opp og vente på UL i uke 12 :)

Back
Topp